Tää on oikeasti melkoisen kriisin paikka sekä miehelle että mulle myös, vaikka tässä aikuisia ollaan kaikki ja sillä tavalla pitäisi olla ymmärrystä myös, meilläkin. Mun appi ja anoppi (miehen vanhemmat siis) ovat 20 avioliittovuoden jälkeen päättäneet että heidän ihailtu ja hyvä liittonsa on tiensä päässä nyt. Syy on kuulemma kasvatukselliset näkemykset, jotka eivät enää kohtaakaan: tämä asia on tullut pintaan nyt vasta kun kaksi nuorinta ovat päättäneet pistää ranttaliksi ja todella kokeilevat kaikkien lähimmäistensä hermoja ja kärsivällisyyttä, etenkin siis vanhempiensa. (Tässä teille jotka sanotte että asioista pitää sopia jo ennen lasten tekoa, niin ne tilanteet vaan muuttuu: tämäkin pari on kaksi lasta jo aikuisiksi hyvällä menestyksellä saaneet ja ongelmat alkoivat vasta nyt nuorintenkin ollessa jo lähes täysi-ikäisiä).
Mä en ihan tajua miten voi käydä näin, ja mies on suoraan sanottuna rikki, ei se ymmärrä tätä. Eikä halua varsinkaan, vaikka sitähän ei kysytä meiltä tietenkään ei. Voi pahus että voikin olla ikävä tilanne. :ashamed:
Mä en ihan tajua miten voi käydä näin, ja mies on suoraan sanottuna rikki, ei se ymmärrä tätä. Eikä halua varsinkaan, vaikka sitähän ei kysytä meiltä tietenkään ei. Voi pahus että voikin olla ikävä tilanne. :ashamed: