P
pöö
Vieras
Jep. Palstajulkkis. Miltähän se tuntuu, kun ei voi tietää, että vastaantulija tietää hänen elämästä vaikka ja mitä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Jep. Palstajulkkis. Miltähän se tuntuu, kun ei voi tietää, että vastaantulija tietää hänen elämästä vaikka ja mitä!
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Jep. Palstajulkkis. Miltähän se tuntuu, kun ei voi tietää, että vastaantulija tietää hänen elämästä vaikka ja mitä!
No mietipä miltä se tuntuu samalla kun tänne raportoit toisten menemiset :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sano millloin, ettei jää vaan väitteeksi. Mitä mulla oli päällä ja millä laivalla.
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sano millloin, ettei jää vaan väitteeksi. Mitä mulla oli päällä ja millä laivalla.
Europa, en katsonut mitä sulla oli päällä. Juttelitte tupakoinnista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sano millloin, ettei jää vaan väitteeksi. Mitä mulla oli päällä ja millä laivalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sano millloin, ettei jää vaan väitteeksi. Mitä mulla oli päällä ja millä laivalla.
Aijaa... piipuista. Olisin halunnut ostaa piipun, valokuvaa varten. saadakseni savua, tarvitsisin siihen tupakkaa ja se taas olisi huono juttu, että mulla olisi sitä tupakkaa, koska saattaisin alkaa sitä polttamaan.
Miksi et tullut juttelemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Jos näkisin sirkan niin menisin sanomaan PÖÖÖÖ, mites valkovuoto jakseloo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sano millloin, ettei jää vaan väitteeksi. Mitä mulla oli päällä ja millä laivalla.
Aijaa... piipuista. Olisin halunnut ostaa piipun, valokuvaa varten. saadakseni savua, tarvitsisin siihen tupakkaa ja se taas olisi huono juttu, että mulla olisi sitä tupakkaa, koska saattaisin alkaa sitä polttamaan.
Olin töissä, kävelin vain ohi ja näin tutut kasvot. Olit oikein sievä luonnossa. En mä tätä alotusta millään pahalla tehnyt. Ajattelin vaan, että se oli hassu tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sano millloin, ettei jää vaan väitteeksi. Mitä mulla oli päällä ja millä laivalla.
Olin töissä, kävelin vain ohi ja näin tutut kasvot. Olit oikein sievä luonnossa. En mä tätä alotusta millään pahalla tehnyt. Ajattelin vaan, että se oli hassu tilanne.
Okei. Oon vähän vainoharhanen eikä varmaan ihme.
Alkuperäinen kirjoittaja v:No ei tolla kuvien esittämisellä..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Hee, taas tämä perin järkyttnyt harmaa.. joka ei vieläkään ole onnistunut ilmaisemaan mikä vaivaa niin paljon![]()
Onko sua järkyttänyt, ku oot käynyt kahvilla mun ja Putinin luona?
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Hee, taas tämä perin järkyttnyt harmaa.. joka ei vieläkään ole onnistunut ilmaisemaan mikä vaivaa niin paljon![]()
Onko sua järkyttänyt, ku oot käynyt kahvilla mun ja Putinin luona?
No en, olette harvinaisen mukavaa kahviseuraa.. ei-uskovaisena ei edes pelota yhtään![]()
Siksi vaikeata kuvitella mikä kutittaa tän yhden harmaan persettä niin että jaksaa vääntää samankaltaisia viestejä viikosta toiseen.