Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:Ai. Kyllä mulla laihana vaan on TOSI paljon kokemuksia ihmisistä jotka päin naamaani kertovat ja ihmettelevät kuinka laiha olen, syönkö mitään, pysynkö tuulella pystyssä jne. Ylipainoisten en ole koskaan kuullut näitä suoria huomatuksia saavan.
Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:Jaa hyvä kysymys, jollakin on kai omista kiloistaa neuroosi, ja sitten se käy niin hermoille että se pitää julistaa täällä siten että me lihavat ollaan aivan totaalisen idiootteja eikä me tajuta olevamme lihavia:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:Ai. Kyllä mulla laihana vaan on TOSI paljon kokemuksia ihmisistä jotka päin naamaani kertovat ja ihmettelevät kuinka laiha olen, syönkö mitään, pysynkö tuulella pystyssä jne. Ylipainoisten en ole koskaan kuullut näitä suoria huomatuksia saavan.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:Jaa hyvä kysymys, jollakin on kai omista kiloistaa neuroosi, ja sitten se käy niin hermoille että se pitää julistaa täällä siten että me lihavat ollaan aivan totaalisen idiootteja eikä me tajuta olevamme lihavia:kieh:
Jälleen oikein oiva esimerkki siitä että vian ei tarvitse olla suuri silloin kun se on päässä... Liekö tuon ketjun aloittajalla on se vähäkin ylimääräinen läski kertynyt aivokoppaan, vai mikä lienee neidon järjen juoksua hidastaa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:Muuten lihavat on aika kuumia pakkausia lakanoitten välissä*kuulemma B) *
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:Ai. Kyllä mulla laihana vaan on TOSI paljon kokemuksia ihmisistä jotka päin naamaani kertovat ja ihmettelevät kuinka laiha olen, syönkö mitään, pysynkö tuulella pystyssä jne. Ylipainoisten en ole koskaan kuullut näitä suoria huomatuksia saavan.
Juuri näin! Että ketkäs ne ovatkaan vapaata riistaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:Ai. Kyllä mulla laihana vaan on TOSI paljon kokemuksia ihmisistä jotka päin naamaani kertovat ja ihmettelevät kuinka laiha olen, syönkö mitään, pysynkö tuulella pystyssä jne. Ylipainoisten en ole koskaan kuullut näitä suoria huomatuksia saavan.
Juuri näin! Että ketkäs ne ovatkaan vapaata riistaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:Muuten lihavat on aika kuumia pakkausia lakanoitten välissä*kuulemma B) *
Edestä ei löydy, takaa ei ylety ja alle ei uskalla...