Näin palsta on minua "muuttanut" :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuosia harmaillut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuosia harmaillut

Vieras
Teinpäs oman aloituksen, kun tuolla yhdessä ketjussa jo aiheesta kirjoitin. Tässä siis mun esimerkkejä. Ilmeisesti olen lopullisen palstatauon tarpeessa :D

Mä oon ruvennut pelkäämään mitä esim sanon mun lapsettomuudesta kärsivälle ystävälle (kun täällä noi lapsettomuudesta kärsivät tuntuvat loukkaantuvan KAIKESTA). Keskusteltiin sit kyllä aiheesta ystävän kanssa... Onneksi, meni nimittäin vaikeaksi

Sit mä oon ruvennut miettimään kaupassa, että kyttääkö joku nyt mun ostoksia! Siis ei apua, ennen palstaa mä en ikinä miettinyt sellaisia.

Tai uimahallissa mä miettisin kerran, kun oli karvat ajelematta, että saankohan nyt illalla lukea palstalta miten ällöttävänä olin uimahallissa

Minä käyn enää pari kertaa satunnaisesti täällä viikon aikana... Itsevarmuuteni on palstan myötä laskenut huomattavasti ja kuva miehistä laskenut.. Ja jos vertaistukea hain esim. kokemaani väkivaltaan niin minua syyllistettiin ja haukuttiin. Ei ole minun paikkani tämä.Luenkin mieluiten ruoka ym. mukavia ketjuja..Mutta muuten pysyttelen poissa.

[QUOTE="aloittaja";23682895]Siis millä lailla tunnistamaan? Ai niinku "kuvittelemaan"? Olen mä tunnistanut täältä muutamia tuttuja ja sekin on superahdistavaa, etenkin kun yks on sukulainen ja kauhean kärkäs KAIKKIA haukkumaan...[/QUOTE]

Bongailua tarkoitin, osittain huvittavaa kuvitteellista sellaista :)

Palstatauon paikka, kun ei enää uskalla puristella kurkkuja kaupassa, ei pestä toosaansa uimahallissa, ei saunoa muuten kuin jalat ristissä uimahallilla, ei vahtia lapsia rannalla, ei olla vahtimatta niitä rannalla jne.

Yhteistyössä