Näin ne mielipiteet muuttuu :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Mies sanoi aamulla että ois kyllä vielä kivaa saada toinenkin yhteinen lapsi :laugh:

Hän ei ole kamalasti saanut olla mukana vanhempien lastensa elämässä. Nyt kun on eri tilanne, niin hän haluaakin lisää :O ja vauvamme on alle viikon ikäinen :D

Näin sanoo mies joka ei ois halunnut yhtäkään yhteistä lasta alkuun :laugh:

Siinä mulla sulateltavaa...

Joo, tuttua on :)

Meillä kans mies ei ois halunnu yhtään yhteistä lasta, meillä molemmilla siis lapsia edellisestä liitosta.
No, kuinka ollakkaan, kun sain puhutuksi ympäri ensimmäiseen, oli lapsen syntymän jälkeen aivan onnesta mykkyrällä ja sanoi, et onneksi tuli tehtyä ;)
Nyt meillä on sit kaks yhteistä jo, saa nähä tuleeko lisää...todennäköisesti ei, näin on hyvä:)

Ihania hymiöitä ihanan paljon näissä sun viesteissä ja kirjoitustesi perusteella vaikutat todella älykkäältä. Olet varmasti kadehdittu elämässä ja todellinen yhteiskunnan tukipilari. Olisiko sinulla omaa blogia tai twittertiliä jota voisin seurata aktiivisesti?

Luonto pitää huolen siitä että miehen kuin miehen tekee aina joskus mieli laskea rojut ränniin. Se on joissakin tapauksissa aivan käsittämättömän hienosti suunniteltu prosessi joka tarvittaessa kytkee rationaalisen ajattelun täysin pois päältä.

Meille piti riittää kaksi lasta. Oltiin molemmat sitä mieltä, että se on sopiva määrä. Sitten aloin odottamaan kolmatta yllättäen. Raskausaika oli henkisesti aika rankka, mutta kun vauva syntyi tiedettiin molemmat että meidän perheeseen mahtuu vielä neljäskin lapsi :)

Niin se mieli voi muuttua ja hyvä niin!

Ihania hymiöitä ihanan paljon näissä sun viesteissä ja kirjoitustesi perusteella vaikutat todella älykkäältä. Olet varmasti kadehdittu elämässä ja todellinen yhteiskunnan tukipilari. Olisiko sinulla omaa blogia tai twittertiliä jota voisin seurata aktiivisesti?

Luonto pitää huolen siitä että miehen kuin miehen tekee aina joskus mieli laskea rojut ränniin. Se on joissakin tapauksissa aivan käsittämättömän hienosti suunniteltu prosessi joka tarvittaessa kytkee rationaalisen ajattelun täysin pois päältä.

Tää oli eka kerta ku tälläseen törmää.

Mun mies on ihan höpsö, se on tänään vaan tätä uutta vauvaa suunnitellut ja sanonut että hän haluaa ehdottomasti vielä yhden. Ensin on ihan sitä mieltä ettei yhtään lapsia ja sit käy vahinko ja saadaan se yks ni nyt on jo heti pukkaamassa toista :O

Ja hän ois sitä ihan tässä lähiaikoina tekemässä että tulee pieni ikäero :O

:whistle: Ei voi mies enempää olla haltioissaan pikku nyytistä..

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mun mies on ihan höpsö, se on tänään vaan tätä uutta vauvaa suunnitellut ja sanonut että hän haluaa ehdottomasti vielä yhden. Ensin on ihan sitä mieltä ettei yhtään lapsia ja sit käy vahinko ja saadaan se yks ni nyt on jo heti pukkaamassa toista :O

Ja hän ois sitä ihan tässä lähiaikoina tekemässä että tulee pieni ikäero :O

:whistle: Ei voi mies enempää olla haltioissaan pikku nyytistä..

teille tuli siis tyttö?

HIH, voi kuinka fantsua! :laugh:
Sitten vaan uutta pökköä pesään, hih :D
Ehkä tulee tyttö, ehkä ei, hihih :p

Ookke, voit lisätä annostusta yhdellä napilla.

t118025.gif

Meidänkin isi on aivan hurahtanut vauvaamme oka nyt kaksi kuukautta. Ensimmäisestä ei ollut mun mielestä yhtään tällainen, ehkä olimme kummatkin vähän suu ammollaan silloin että mitäs ny...mutta tää toinen...oih! Se on niin hellyttävää kun iso mies tullee töistä ja ensin pusuttelee esikoisen, sitten äidin ja kaappaa nyytin kainaloon. Kyllä mamman sydän sulaa...mekin päätimme että lapsiluku on tässä, mies sanoin viikko synnytyksestä että eihän se nyt ihan kiveen oo kirjoitettu. Minä alan nyt pohtimaan...voivoi.,, :)

Yhteistyössä