Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllähän hullutkin voi olla rikkaita. Mieti nyt vaikka Michael Jacksonia. Sekaisin kuin seinäkello. Siis oli.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ei voi paljoa heittää, paljon tehnyt rahaa.Kohta yhtä rikas kuin roope-setä![]()
Kyllähän hullutkin voi olla rikkaita. Mieti nyt vaikka Michael Jacksonia. Sekaisin kuin seinäkello. Siis oli.
Eipä sillä, en usko Lady Gagaa mitenkään hulluksi.
Eikös pedofilia ole määritelmällisesti seksuaalinen käyttäytymishäiriö?
Eikös pedofilia ole määritelmällisesti seksuaalinen käyttäytymishäiriö? Plus sarjakauneusleikkaukset viittaavat hivenen johonkin minäkuva-ongelmaan.
Sinustako pikkupoikien kanssa sänkynsä jakava aikuinen mies on ihan normikamaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Jacksonin yksityiselämä, kuten hänen muuttunut ulkonäkönsä, ihmissuhteensa ja käyttäytymisensä, aiheutti usein kohua. Vuonna 1993 häntä epäiltiin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, mutta asia soviteltiin eikä muodollisia syytteitä nostettu.
EEp ! Ei ollut mitään sairautta popprinssillä (ainakaan siis tuota vitiligoa) vaan kemiallisilla aineilla itse valkaisi ihoaan kun ei halunnut olla tummaihoinen.