Näin leppoisaako kotiäitiys voikin olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Moi

Vieras
:D mulla kaks poikaa, 3v ja 1v4kk. Ollaan tänään touhuttu joko päivä jotain, oltiin pihalla ja on siistitty kotia ja luettu kirjoja ja tehty yhdessä ruokaa. No olin lähdössä taas ulos noiden kans kun ne oliki menneet huoneeseen ja laittaneet oven kiinni perässään. Siellä ne leikkii, äänet kuuluu kyllä. Olen jo 5min MAANNUT RAUHASSA SOHVALLA! En kyllä taatusti mee niitä nyt hakeen ulos :D eiköhän ne sieltä kohta kömmi...

no tuossa vaiheessa onkin. kelloa ei tartte edes katsoa, saa tehdä omaan tahtiin. sitten kun lapset alkaa harrastaa ja eskarit alkaa, niin sitten mennään tukka putkella...

Kyllä alkoi väsyttää ku tähän asettui. On nuo molemmat tässä jo pyöriny mut ihme kyllä kukaan ei ole vaatinut nousemaan ylös! Ei tekis itsellä enää yhtään mieli lähteä ulos juoksemaan tuon pienen perässä... Tää on kyl harvinaista, että leikkivät sovussa keskenään. Mutta olen onnellinen, jos ne jatkossa oppii oleen sovussa ilman mua ;)

Harrastuksiin kuskausta odotellessa.

Toisaalta, ajatelkaa kuinka ihanan helppoa mulla on 10v päästä :D vai onko?

Mä haaveilin/haaveilen välillä kolmannesta, mutta ollaan päädytty siihen että kaks riittää. Alkaa oikeasti elämä helpottaa koko ajan eikä ole kohta taas vauvaa, taaperoa, uhmaikäistä... Siis jos ei nyt joku ihan väkisin meidän lapseksi halua ;) meil ei tuo 3v enää nuku unia, siksikin niin outoa tää et ne leikkii tuolla oven takana ja MÄ KUULEN KADUN ÄÄNIÄ! Hurjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja niin ja nääin:
Joo, välillä voi olla noin, mutta meillääpä just kaatoivat tuossa lipaston, jee jeee. tosi leppoisaa

Voi kauhia paikka :o kävikö niille kuinkaan?

Muistin just et pitäis keittiö luututa mut enpä jaksa. Luutuan sit iltaruuan jälkeen ku joutuisin kuitenki sen jälkeen taas luutuaan...

Nauti noista "helpoista" hetkistä täysillä! Olet oikeutettu niihin. Kun sitten tulee sellainen vähemmän helppo hetki, niin yritä palauttaa mieleesi tämä hetki, kun sait loikoilla sohvalla.

Mulla jo lapset isoja; 22, 20, 16 ja 13. Aika säpinää oli, kun olivat pieniä. Tuossa oli vielä viides keskellä, nyt enkelinä...

Voi se olla ja rauhallisuuskin saa sut kohta ihmettelemään että MIHIN MUA ENÄÄN TARVITAAN! Meillä lapset leikkii iltaisin omassa huoneessaan ja oon ihan hukassa kun eivät juurikaan edes enää mua kaipaile. Eivät jaksa edes tulla vastaan kun tuun töistä kotiin!
Niin ne ajat muuttuvat, ennen ne nyhjäs lahkeessa ja nyt on näin!

Ai noinkin siinä joskus käy :D just nyt en voi ku ihmetellä, eikö ole ihanaa ku saa töiden jälkeen mennä rauhassa vessaan, käydä suihkussa, lukea postin, tehdä ruokaa, kattoa telkkua, lukea, harrastaa seksiä illalla ilman et pelkää et joku karjuu kohta tai et alkaa kuulua pieni tepsutus makkarin suuntaan :D

Yhteistyössä