Näin kesäisin menee buranapaketti vajaa 2 viikossa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plaah

Vieras
päätä vaan särkee joka päivä, aurinkolasit ei auta ja päähinettä en voi pitää kun hikoilen aivan hillittömästi. Ei tartte kauan edes olla ulkona niin alkaa jo kipu :(

Jep, nestehukalta kuulostaa, mulla oli samaa vikaa. Riittävästi nestettä heti aamusta alkaen (siis nimenomaan vettä!), niin huomaat kyllä eron pian. Jos ei auta muutamassa päivässä, niin lääkäriin sitten.

Mutta mä pissaan jo nyt max tunnin välein, kotonaollessa voin käydä puolentunninkin välein pissalla :/ juon, mutta jos juon vielä lisää niin saan ravata ihan kokoajan vessassa. Kahvinjuontiakin olen vähentänyt tosi paljon kun en jaksa ravata ihan kokoajan vessassa, ei paljon auta. Lisäksi hikoilen tosi paljon, eli varmaan nestehukkaa on :(

Lopeta kahvinjuonti kesäksi. Lisäksi juot paljon vettä mutta pikku hiljaa. Silloin ei joudu käymään vessassa. Myös ihan kuumuus tekee pää kivun tietyille ihmisille, ilman nestehukkaakin. Itse sain kuriin jatkuvan pääkivun noilla. Se särkylääke ei auta mitään ellei juo riittävästi pikkusen kerrallaan.

Juon kyllä aika paljon, mutta tuntuu että se tulee samantien hikenä ja pissana pois. En kerrallaan pysty paljon juomaankaan, mutta tosi usein käyn jääkaapilla ottamassa hörpyn

Sen veden ei tarvitse välttämättä olla kylmää koska silloin elimistöllä menee energiaa sen veden lämmitykseen. Siis että se tulee taas ruumiin lämpöiseksi. Siksi lämmin vesikin on hyvä! Ei hikoilutakaan niin paljon.

Yhteistyössä