T
Turkilmas
Vieras
Hyi hitto, en meinaa millään päästä nyt yli viime öisestä unesta. Olin äidin ja isän kanssa kahvittelemassa, isä oli keittiössä ja mä istuin äidin sängyn vieressä lattialla olohuoneessa. Hetken päästä isä tuli siihen eteen ja kertoi että hammas heiluu ja kohta tulee ulos. Me ihmeteltiin äidin kanssa että mistä hän puhuu. Isä kertoi että on huono olo ja samalla hän alkoi oksentaa verta.
Hän oksensi mun yli niin että pystyin väistämään. Kuitenkin äiti sotkeentui verestä. Sitten isä alkoi narskuen pureskella hammasta, joka oli siis jo irti. Lopulta hän otti sen suustaan ja lykkäsi käteeni.
Katsoin kädessä olevaa haisevaa ja mätää, todella isoa hammasta. Mua itseä oksetti niin paljon, että lähdin kämpästä ulos ja heitin hampaan menemään.
Hyi hemmetti |O |O .
Hän oksensi mun yli niin että pystyin väistämään. Kuitenkin äiti sotkeentui verestä. Sitten isä alkoi narskuen pureskella hammasta, joka oli siis jo irti. Lopulta hän otti sen suustaan ja lykkäsi käteeni.
Katsoin kädessä olevaa haisevaa ja mätää, todella isoa hammasta. Mua itseä oksetti niin paljon, että lähdin kämpästä ulos ja heitin hampaan menemään.
Hyi hemmetti |O |O .