Näin jotain uskomatonta eilen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Miksi hitossa ie voi käyttää sitten siihen tarkoitettua oikeaa suojaa eikä harsoa, parhaassa tapauksessa vielä porkkanamössö laiskäistä. Ne on oikeasti kamalia. Ja paistaako se aurinko teillä päin kuinka paljon ihan kauppakeskuksissa. Siellä niitä näkee eniten olevan ei niinkään ulkosalla

Koska en omista sellaista virallista suojaa, ko. harso on meillä kyllä ihan puhdas, ei normaali käytössä oleva ja meilläpäin ei oo kauppakeskuksia vaan ihan tolla pihalla kuljetaan...Muuta?

Hmm...ei ole virallista suojaa, hommaa sellainen oikea suoja niin pääset 2000-luvulle sinäkin :) Olisihan se ihan kiva et kauniit vaunut ei menisi sen kamalan harson takia pilalle vaikka puhdas olisikin. Eipä sit sen kummempia :)

Ohhoh, oikeinko vaunut menee pilalle harsosta?! Ei oo suuret murheet sulla.

Mä arvasin että olet hönö kun et tajunnut tuota pilalle menoa. Meinasin laittaa ekaks lainareihin, mut ajattelin sun olevan niin viisas et tajuat, mut ei, et tajunnut. No mikäpä ihme tuo on, käytäthän sä sitä kamalaa harsoakin, etkä tajua kuinka kamala se on :)
No mitäpä tätä enempää jauhamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jakob Creuzfeldt:
No tätähän minä illalla jo ihmettelin ja kyselin, mutta tämäpä ketju havainnollisti taas sitäkin asiaa, ja ehkä koko palstaa ja ehkäpä naisten ryhmädynamiikkaa, joka taas olisi ihan oman juttunsa aihe. Olkoot.

Mistä täällä on illalla keskusteltu, kävin kurkkaamassa profiiliasikin, mutten löytänyt sieltä mitään vinkkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
No tätähän minä illalla jo ihmettelin ja kyselin, mutta tämäpä ketju havainnollisti taas sitäkin asiaa, ja ehkä koko palstaa ja ehkäpä naisten ryhmädynamiikkaa, joka taas olisi ihan oman juttunsa aihe. Olkoot.

Mistä täällä on illalla keskusteltu, kävin kurkkaamassa profiiliasikin, mutten löytänyt sieltä mitään vinkkiä?

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1792802

Mä aloitin eilen tällaisen ketjun, ja ajattelin, että tämä J.C. on tuon ketjun Make. En tiedä sitten, sekoitinko...

Miksi hitossa ie voi käyttää sitten siihen tarkoitettua oikeaa suojaa eikä harsoa, parhaassa tapauksessa vielä porkkanamössö laiskäistä. Ne on oikeasti kamalia. Ja paistaako se aurinko teillä päin kuinka paljon ihan kauppakeskuksissa. Siellä niitä näkee eniten olevan ei niinkään ulkosalla

Koska en omista sellaista virallista suojaa, ko. harso on meillä kyllä ihan puhdas, ei normaali käytössä oleva ja meilläpäin ei oo kauppakeskuksia vaan ihan tolla pihalla kuljetaan...Muuta?

Hmm...ei ole virallista suojaa, hommaa sellainen oikea suoja niin pääset 2000-luvulle sinäkin :) Olisihan se ihan kiva et kauniit vaunut ei menisi sen kamalan harson takia pilalle vaikka puhdas olisikin. Eipä sit sen kummempia :)

Mä arvasin että olet hönö kun et tajunnut tuota pilalle menoa. Meinasin laittaa ekaks lainareihin, mut ajattelin sun olevan niin viisas et tajuat, mut ei, et tajunnut. No mikäpä ihme tuo on, käytäthän sä sitä kamalaa harsoakin, etkä tajua kuinka kamala se on :)

Nimenomaan, en ole niin viisas. Mun huolivalikoimaan ei kuulu toisten harsoista räyhääminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Siis siinä mun aloituksessani? Vai jossain muussa?

Ei tässä aloitukssa mitään hämärää. Päinvastoin. Tällä historialla..
Tämä oli nyt kolmas kerta tänä kesänä, kun raportoin samantapaisista tapauksista... eka kerralla.... Toka kerralla...niin ajattelin kokeilla nyt sitten tällaista taktiikkaa.
...minäkin olisin varmaankin toiminut juuri noin.

Siis siinä mun aloituksessani? Vai jossain muussa?

Ei tässä aloitukssa mitään hämärää. Päinvastoin. Tällä historialla..
Tämä oli nyt kolmas kerta tänä kesänä, kun raportoin samantapaisista tapauksista... eka kerralla.... Toka kerralla...niin ajattelin kokeilla nyt sitten tällaista taktiikkaa. Ja toimi.
SE on outoa.
...minäkin olisin varmaankin toiminut juuri noin.

:)

Kuules rieputarallaa, mitäs jos noiden kokeilujes (millä tyylillä saan kivoimpia vastauksia) sijaan olisit ihan oma ittes ja kirjoittaisit sillä omimmalla tyylilläs? Sillä kun yhdelle kumartaa niin toiselle pyllistää eli aina, aina joku nillittää. Teennäisyys on ikävää joten se omana itsenä esiintyminen on taatusti paras valinta.

Kuules rieputarallaa, mitäs jos noiden kokeilujes (millä tyylillä saan kivoimpia vastauksia) sijaan olisit ihan oma ittes ja kirjoittaisit sillä omimmalla tyylilläs? Sillä kun yhdelle kumartaa niin toiselle pyllistää eli aina, aina joku nillittää. Teennäisyys on ikävää joten se omana itsenä esiintyminen on taatusti paras valinta.

Jos mun tavoitteeni olisi miellyttää mahdollismman suurta joukkoa palstalaisia, olisin vetänyt itseni kiikkuun jo ajat sitten :laugh: :laugh: :laugh:

Nimenomaan, en ole niin viisas. Mun huolivalikoimaan ei kuulu toisten harsoista räyhääminen.

Mut tätä sä jaksat edelleen jauhaa. Räyhääminen ? Voi pientä

Jos mun tavoitteeni olisi miellyttää mahdollismman suurta joukkoa palstalaisia, olisin vetänyt itseni kiikkuun jo ajat sitten :laugh: :laugh: :laugh:

No jotain ihme testejä sä kertoilet tehneesi, eikä ole ensi kerta. Tuollaisesta jää se maku, että pidät kanssapalstailijoita ittees tyhmempinä, ollaan sulle koekaniineita todistamassa sun testeissäs sun päätelmiäs :/

Mä en jaksanut lukea koko ketjua, mutta jos oli niin että jututit poliisia joka jututti näitä, niin luulisi sinun soittaneen kaverilles että mitä nämä vanhemmat jututuksen jälkeen tekivät.. koska asia ilmeisesti järkytti sinua niin että päätit avautua siitä täällä.

Mun mielestä naurettavaa päivittelyä joka tapauksessa.

Mullekin jotkut tullut kiertoilmaisuin päivittelemään etteikö vauvalla ole manducassa kuuma, vaikka kai mä nyt äitinä itse tarkkailen lastani että onko sillä liian kuuma vai ei. Tuo vaan ei viihdy vaunuissa pitkiä aikoja, kun on tottunut kantamiseen alusta asti. Mä kysyin neuvolassakin että voinko mä tappaa tuon manducassa lämpöhalvaukseen ja neuvolatäti (hyvä jottei nauranut päin naamaa) sanoi, ettei se ilmottamatta niin vaan lämpöhalvaukseen kuole. Ja koska tuo ei manducassa itkeskele niin olettaisin että sillä on siellä hyvä olla.

Kävelin erään terassin ohi. Terassilla nainen ja mies oluella, vieressä vaunut suorassa auringonpaisteessa. Vaunuissa nukkui arviolta 1-2 v. lapsi (jalkaa pilkisti), ja se vaunujen suuaukko (missä monet käyttää hyttyssuojaa/harsoa tms.) oli peitetty äp:n makuupussilla! Mahtoi ipanalla olla kuuma. Ellei ollut jo saanut lämpöhalvausta siinä vaiheessa.

Ei voi sanoa kuin että äly hoi älä jätä.

Minä en nää tässä mitään IHAN KAMALAA, vaikken noin itse toimisikaan, mutta siis jos vanhemmat kaupunkikävelyllä pistäytyvät terassilla yhdelle (ja joiko ne oikeasti olutta??? ehkäpä jopa alkoholitonta? ) ja toisaalta jos hetken on siinä auringonpaisteessa niin makuupussi voi enemmän suojata kuumuudelta kun siitä ei paista läpi ja ei lämpeä hetkessä. Makuupussi voi olla hyvinkin mukana, koska sen päällä on kiva esim. ulkona istua nurmikolla tms. Entäpä jos tähän ei liittynytkään sen enempää dramatiikkaa? Poliisi kuulustelemaan ja sitä rataa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Kävelin erään terassin ohi. Terassilla nainen ja mies oluella, vieressä vaunut suorassa auringonpaisteessa. Vaunuissa nukkui arviolta 1-2 v. lapsi (jalkaa pilkisti), ja se vaunujen suuaukko (missä monet käyttää hyttyssuojaa/harsoa tms.) oli peitetty äp:n makuupussilla! Mahtoi ipanalla olla kuuma. Ellei ollut jo saanut lämpöhalvausta siinä vaiheessa.

Ei voi sanoa kuin että äly hoi älä jätä.

Minä en nää tässä mitään IHAN KAMALAA, vaikken noin itse toimisikaan, mutta siis jos vanhemmat kaupunkikävelyllä pistäytyvät terassilla yhdelle (ja joiko ne oikeasti olutta??? ehkäpä jopa alkoholitonta? ) ja toisaalta jos hetken on siinä auringonpaisteessa niin makuupussi voi enemmän suojata kuumuudelta kun siitä ei paista läpi ja ei lämpeä hetkessä. Makuupussi voi olla hyvinkin mukana, koska sen päällä on kiva esim. ulkona istua nurmikolla tms. Entäpä jos tähän ei liittynytkään sen enempää dramatiikkaa? Poliisi kuulustelemaan ja sitä rataa ;)

Ei se terassi ja oluen juominen ole tässä nyt se pääpointti, vaan välillinen juttu... ja joo, makuupussi voi hyvinkin olla mukana, mutta pakkoko se on ripustaa vaunujen suuaukon eteen niin, että ilma ei varmasti kulje siellä sisällä yhtään mihinkään. Jos käyttää järkeä, kääntää toki ne vaunut toisin päin, että aurinko ei paista suoraan lapsen kasvoihin, ja siihen KUOMUN päälle sen makuupussin voi hyvinkin laittaa estämään kuumenemista. Mutta että suuaukolle. Joo, en tajua.

Ja jos siinä tilanteessa ei sen kummempaa ole, niin nou hätä, ei se poliisi syyttömiä putkaan vie ;).

Mä en kommetoi sen kummemmin tähän, mut mua ohemtyttää et miski niissä vaunuissa pitää pitää sitä saamarin harsoa siinä edessä ja vielä kaiken lisäksi se on monille pyykkipojilla kiinni. Ne on sitten karseen näköisiä.

Ohi asian, mut mä pidin toosi harvoin harsoa, kun sekin on ruma, mut jos vaikka räntäsateen takia pidin niin se oli sellasilla 90 luvun verhonipsuilla kiinni :D . Oli ne ainakin nätimmät kun ne kamalat pyykkipojat.

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Mä en kommetoi sen kummemmin tähän, mut mua ohemtyttää et miski niissä vaunuissa pitää pitää sitä saamarin harsoa siinä edessä ja vielä kaiken lisäksi se on monille pyykkipojilla kiinni. Ne on sitten karseen näköisiä.

Ohi asian, mut mä pidin toosi harvoin harsoa, kun sekin on ruma, mut jos vaikka räntäsateen takia pidin niin se oli sellasilla 90 luvun verhonipsuilla kiinni :D . Oli ne ainakin nätimmät kun ne kamalat pyykkipojat.

No voi kauhee ku kamalaa:D juu pidän lapsen nätisti puettuna ja itseni myös, meikkaan kotonaki ja olen aika pinnallinen ulkonäköni suhteen ,mutta en nyt herrajumala mieti onko harso kamala vaunuissa vai ei:D huvittavaa:D

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Kowalski ja kumppanit saa varmaan orgasmin kun saa toisella vittuilla.

Joo, mä vittuilinkin ihan kauheesti ap:lle tässä ketjussa, tai eilisessä, tai... :headwall:

Et sä asiallinenkaan ollut. Ihmettelen vain, että miksi pitää Rieputarallaa pitää silmätikkuna. Ok aloitus ja ok toimintaa. Tämä on kyllä ainutlaatuisuudessaan kammottavan ihmeellinen palsta...

Hienoa, että puutuit asiaan :)

Osaa tämän ketjun kommenteista en kyllä ymmärrä olleskaan, mutta "so not."

Tietyissä asioissa minäkin olen todella kyylä, voisipa sanoa, että kyylien kuningatar :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja sanaton:

Joo, mä vittuilinkin ihan kauheesti ap:lle tässä ketjussa, tai eilisessä, tai... :headwall:

Et sä asiallinenkaan ollut. Ihmettelen vain, että miksi pitää Rieputarallaa pitää silmätikkuna. Ok aloitus ja ok toimintaa. Tämä on kyllä ainutlaatuisuudessaan kammottavan ihmeellinen palsta...

Mitä asiatonta kirjoitin?

Alkuperäinen kirjoittaja sanaton:

Mitä asiatonta kirjoitin?

Olihan se eka kommentti melkoisen ivallinen.

Yhteistyössä