Näin inhottavaa ja toden tuntuista unta viime yönä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puistatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puistatus

Vieras
Unessa mies tuli juhlimisen jälkeen kotiin ja tunnusti, että oli ollut sängyssä erään naisen kanssa, josta en irl tykkää yhtään. Se on liian tuttavallinen ollut miehelleni aina.

Nostin ensin ison mekkalan asiasta ja unen loppuvaiheessa aloin hyväksyä sen faktan, että mieheni on pettänyt minua. Olin jopa valmis antamaan anteeksi.

kamala uni, hyi! :( Koko päivä on pilalla.

Pettämisunet on tosi tavallisia. Alitajunta käsittelee mielessä olevia asioita ja pelkoja. Siksi kuolemakin tulee joskus uniin. Kamalia, mutta onneksi vain unia.
Onhan sitä vastapainoksi niitä toiveunia ; seksiä, lottovoittoja jne :D

No entäs mun uni: siinä tapahtui kaikkea muutakin, mutta unessa tapoin isolla veitsellä neljä aasialasita miestä, yhdeltä viilsin kurkun auki, toiselta mahan, yhtä pistin sydämeen... En ole koskaan nähnyt niin väkivaltaista unta, mitäköhän mun alitajunta käsittelee.

No entäs mun uni: siinä tapahtui kaikkea muutakin, mutta unessa tapoin isolla veitsellä neljä aasialasita miestä, yhdeltä viilsin kurkun auki, toiselta mahan, yhtä pistin sydämeen... En ole koskaan nähnyt niin väkivaltaista unta, mitäköhän mun alitajunta käsittelee.

Olet seurannut uutisia ja ne kaameudet seuraavat sinua uniin.
Itse pidän välillä uutisblokkauspäiviä, niin ei tarvitse aina olla surullinen maailman menosta. Piiri pieni pyörii, haluan välillä pysyä tynnyrissäni...

Olet seurannut uutisia ja ne kaameudet seuraavat sinua uniin.
Itse pidän välillä uutisblokkauspäiviä, niin ei tarvitse aina olla surullinen maailman menosta. Piiri pieni pyörii, haluan välillä pysyä tynnyrissäni...

Itse asiassa en ole seurannut uutisia pitkään aikaan... Tai katsonut rikossarjoja, lukenut dekkareita tai vastaavaa. Joten siksi ihmettelen, että mitä tuo uni yrittää kertoa, tai mitä se symboloi.

[QUOTE="vieras";23122259]Välttämättä et kovin pidä vinkuintialaisista.[/QUOTE]

Pitänee vielä lisätä että olen maahanmuuttomyönteinen, eikä minulla ole mitään mm. aasialaisia vastaan.

Yhteistyössä