V
vieras
Vieras
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Reutersia+syytet%C3%A4%C3%A4n+Gazan+avustuslaivakuvien+v%C3%A4%C3%A4ristelyst%C3%A4/1135257407069
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lol:Aktivistilla on sotilaalta takavarikoitu veitsi kädessään.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:On muuten tiedossa lisää kinkkisiä tilanteita ja tulkintoja itse kullekin:
Iran to send aid ships to Gaza
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/middle_east/article7145374.ece
Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:On muuten tiedossa lisää kinkkisiä tilanteita ja tulkintoja itse kullekin:
Niin, ihan vapaasti saat olla muslimien puolella ja heidän manipuloitavissaan. Hyvä olisi kuitenkin perehtyä taustoihin ja nähdä asiat mahdollisimman monelta kantilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:On muuten tiedossa lisää kinkkisiä tilanteita ja tulkintoja itse kullekin:
Niin, ihan vapaasti saat olla muslimien puolella ja heidän manipuloitavissaan. Hyvä olisi kuitenkin perehtyä taustoihin ja nähdä asiat mahdollisimman monelta kantilta.
Anteeksi kuinka?
Linkitin uutisen siksi, että kun vielä Iran sekoittaa lusikan soppaan, niin siitä tulee hyvin iso kiista. Sotatila on lähellä.
Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:On muuten tiedossa lisää kinkkisiä tilanteita ja tulkintoja itse kullekin:
Anteeksi kuinka?
Linkitin uutisen siksi, että kun vielä Iran sekoittaa lusikan soppaan, niin siitä tulee hyvin iso kiista. Sotatila on lähellä.
Aivan. Olen vain huomannut kirjoituksistasi hyvin kriittisen suhtautumisen nimenomaan suhteessa Israeliin.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:On muuten tiedossa lisää kinkkisiä tilanteita ja tulkintoja itse kullekin:
Anteeksi kuinka?
Aivan. Olen vain huomannut kirjoituksistasi hyvin kriittisen suhtautumisen nimenomaan suhteessa Israeliin.
Kriittinen suhtautuminen nimenomaan Israelin toimia kohtaan ei liene aiheetonta...?
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Kyllä se totuus sieltä esiin tulee vaikka kuinka yritetään hämätä![]()
Mitäpä jos nyt keskittyisit siihen, mitä tässä olen kirjoittanut. Ja yrittänyt herättää keskustelua mahdollisesta Iranin sekaantumisesta tilanteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja none:Aivan. Olen vain huomannut kirjoituksistasi hyvin kriittisen suhtautumisen nimenomaan suhteessa Israeliin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Linkitin uutisen siksi, että kun vielä Iran sekoittaa lusikan soppaan, niin siitä tulee hyvin iso kiista. Sotatila on lähellä.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja lol:Aktivistilla on sotilaalta takavarikoitu veitsi kädessään.
Hehheh. Ne metalliputketkin olivat sotilailta takavarikoituja?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mitäpä jos nyt keskittyisit siihen, mitä tässä olen kirjoittanut. Ja yrittänyt herättää keskustelua mahdollisesta Iranin sekaantumisesta tilanteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja none:Aivan. Olen vain huomannut kirjoituksistasi hyvin kriittisen suhtautumisen nimenomaan suhteessa Israeliin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Linkitin uutisen siksi, että kun vielä Iran sekoittaa lusikan soppaan, niin siitä tulee hyvin iso kiista. Sotatila on lähellä.
Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mitäpä jos nyt keskittyisit siihen, mitä tässä olen kirjoittanut. Ja yrittänyt herättää keskustelua mahdollisesta Iranin sekaantumisesta tilanteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja none:Aivan. Olen vain huomannut kirjoituksistasi hyvin kriittisen suhtautumisen nimenomaan suhteessa Israeliin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Linkitin uutisen siksi, että kun vielä Iran sekoittaa lusikan soppaan, niin siitä tulee hyvin iso kiista. Sotatila on lähellä.
Joo toki toki. Kunhan vain avaat kunnolla sanaisen arkkusi
. Ei vain voi olla muistamatta aiempia mielipiteitä. Niiden perusteella tulee ihmisestä aina jokin kuva.
Onhan se toki huolestuttavaa Iranin mukaan tulo tähän skandaaliin. Perinteisesihän Iran on Israelin "arkkivihollinen", joka on enemmän, kuin kerran uhannut hävittää Israelin maan päältä.
Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:On muuten tiedossa lisää kinkkisiä tilanteita ja tulkintoja itse kullekin:
Anteeksi kuinka?
Kriittinen suhtautuminen nimenomaan Israelin toimia kohtaan ei liene aiheetonta...?
Hmmm, miksi VAIN Israelia? Ettekö näe sitä, mitä arabimaat pyrkivät ajamaan tällä kaikella?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mitäpä jos nyt keskittyisit siihen, mitä tässä olen kirjoittanut. Ja yrittänyt herättää keskustelua mahdollisesta Iranin sekaantumisesta tilanteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja none:Aivan. Olen vain huomannut kirjoituksistasi hyvin kriittisen suhtautumisen nimenomaan suhteessa Israeliin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Linkitin uutisen siksi, että kun vielä Iran sekoittaa lusikan soppaan, niin siitä tulee hyvin iso kiista. Sotatila on lähellä.
Joo toki toki. Kunhan vain avaat kunnolla sanaisen arkkusi
. Ei vain voi olla muistamatta aiempia mielipiteitä. Niiden perusteella tulee ihmisestä aina jokin kuva.
Onhan se toki huolestuttavaa Iranin mukaan tulo tähän skandaaliin. Perinteisesihän Iran on Israelin "arkkivihollinen", joka on enemmän, kuin kerran uhannut hävittää Israelin maan päältä.
Niin on, siksi tarkoitinkin että sotatila voi olla lähellä. Israel on suunnannut ydinkärkensä Iraniin ja Iran koettaa vielä pistää samalla mitalla aivan varmasti. Hrrr.
Ja tosiaan, se on mustuuden etu ja haitta, että mielipiteet kiinnittyy tiettyyn nimimerkkiin. Jos olisit musta, muistaisin sinun mielipiteesi näistä keskusteluista. Harmi ettei nyt ole sellaista taustaa.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:On muuten tiedossa lisää kinkkisiä tilanteita ja tulkintoja itse kullekin:
Anteeksi kuinka?
Hmmm, miksi VAIN Israelia? Ettekö näe sitä, mitä arabimaat pyrkivät ajamaan tällä kaikella?
Mun ymmärtääkseni ovat ajaneet oman itsenäisyytensä asiaa jo vuosikymmeniä, ollen koko ajan altavastaajina Israelille...
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Lopunajan viimeinen taistelu tullaan käymään Harmageddonissa :|
Alkuperäinen kirjoittaja none:Joo, harmi :/. Itse asiassa on mulla mustakin nikki, mutta oon toivottoman laiska kirjautumaan sisään. Jännä tuo, miten kuvaat että Israel on suunnannut ydinkärkensä kohti Irania, kun itsellä Israelin kävijänä ja sinne tutustuneena voin sanoa, että Israelilla on rauhanomaiset ajatukset suhteessa muihin kansoihin. Oikeesti. Israel taistelee oikeudestaan olla olemassa. Iranin Ahmadinejad on jopa YK:ssa uhannut hävittävänsä Israelin ja häpeäksemme Suomen edustaja ei poistunut edes paikalta, kuten monen muun maan edustajat tekivät.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja none:Joo, harmi :/. Itse asiassa on mulla mustakin nikki, mutta oon toivottoman laiska kirjautumaan sisään. Jännä tuo, miten kuvaat että Israel on suunnannut ydinkärkensä kohti Irania, kun itsellä Israelin kävijänä ja sinne tutustuneena voin sanoa, että Israelilla on rauhanomaiset ajatukset suhteessa muihin kansoihin. Oikeesti. Israel taistelee oikeudestaan olla olemassa. Iranin Ahmadinejad on jopa YK:ssa uhannut hävittävänsä Israelin ja häpeäksemme Suomen edustaja ei poistunut edes paikalta, kuten monen muun maan edustajat tekivät.
Ahmadinejad on huurupää, vaikka osa puheesta on "vain" retoriikkaa.
Tämä oli ihan lehdestä luettua "tietoa" (mikä nyt on totta ja mikä ei) että ne Israelin ydinkärjet on suunnattu Iraniin, sekä Teheraniin että Afganistanin rajalle johonkin tukikohtiin. Ei siis ollut kyse kielikuvasta.
Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:On muuten tiedossa lisää kinkkisiä tilanteita ja tulkintoja itse kullekin:
Anteeksi kuinka?
Mun ymmärtääkseni ovat ajaneet oman itsenäisyytensä asiaa jo vuosikymmeniä, ollen koko ajan altavastaajina Israelille...
Sitten olet ilmeisesti ymmärtänyt jotain hiukan...erikoisella tavalla. Israeliahan ympäröivät pelkästään arabimaat. Monta arabimaata. Israelilla on pienen pieni maapläntti keskellä arabimaita. Ja heilläkö siis ei ole oikeutta tähän omaan pikkuiruiseen maahansa? Ei ainakaan Gazalaisten terroristien mielestä, jotka ova painattaneet Gazan lapsillekin oppikirjat, jossa kartalla ei edesä löydy Israelia, vaan ainoastaan Palestiina :O