Näin häädät Jehovat pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pistä oveen/pihan postilaatikkoon kyltin "Täällä vartion minä" jossa on dobermannin kuva, hommaa oven soittoääniksi vihaisen koiran haukkumisen ja katso miten lujaa Jehovat juoksee...

Meillä toimii :)

Alkuperäinen kirjoittaja ev.lut:
Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
Alkuperäinen kirjoittaja :::::::D:
meillä toimii se kun sanoo, että uskotaan jeesukseen kristukseen.

niinhän nekin uskoo..Jopa rujoilee Jeesuksen kristuksen kautta,niinkun raamatussa kehotetaan.

Anteeks,rukoilee siis.

Ja uskovat että eeva syntyi aatamin kylkiluusta:D

Juu,sekin lukee raamatussa :)

Mä alan kertomaan heille saatanasta ja kysyn mikä on heidän henkilökohtainen suhteensä häneen? Lisäksi pidän ristiä kaulassa väärinpäin.

No ei vaan, olen itsekin ollut lapsena jt.

Alkuperäinen kirjoittaja MEILLÄ:
mies sanoi olevansa ateisti, eivät tulleet enää...

Ei toimi kaikille. Joitakin se provosoi lisää.

Mun mielestä paras tapa on ihan yksinkertaisesti sanoa EI KIITOS. Jos omaan oveen koputetaan niin miks pitäis alkaa selittelemään omaa ajatusmaailmaansa - ellei sitten tahdo alkaa keskustelemaan ajatusmaailmojen eroista ja kutsua sisään.

(Sama se on noiden feissareidenkin kanssa. Tuntuu aina siltä, että pitäis alkaa selittelemään miks ei ehdi vaikka oikeesti ei edes kiinnosta. Ne on melkein röyhkeämpiä kuin jt:t. Amnestyn feissareille sanon nykyään heti kättelyssä etten pidä heidän toimintatavoistaan. Se on toiminu paremmin kuin pelkkä ei kiitos.)

Alkuperäinen kirjoittaja sheddon:
Alkuperäinen kirjoittaja MEILLÄ:
mies sanoi olevansa ateisti, eivät tulleet enää...

Ei toimi kaikille. Joitakin se provosoi lisää.

Mun mielestä paras tapa on ihan yksinkertaisesti sanoa EI KIITOS. Jos omaan oveen koputetaan niin miks pitäis alkaa selittelemään omaa ajatusmaailmaansa - ellei sitten tahdo alkaa keskustelemaan ajatusmaailmojen eroista ja kutsua sisään.

(Sama se on noiden feissareidenkin kanssa. Tuntuu aina siltä, että pitäis alkaa selittelemään miks ei ehdi vaikka oikeesti ei edes kiinnosta. Ne on melkein röyhkeämpiä kuin jt:t. Amnestyn feissareille sanon nykyään heti kättelyssä etten pidä heidän toimintatavoistaan. Se on toiminu paremmin kuin pelkkä ei kiitos.)

Mä aloin kerran väittelemään Jehovantodistaja kanssa, ja siinä vaiheessa, kun se vertasi ihmistä tietokoneeseen, niin se tajusi jo itsekin perääntyä.

Yhteistyössä