Näin eräässä kauppakeskuksen kahvilassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viiru

Vieras
Itselläni oli tänään lomapäivä ja ajattelin lähteä shoppailemaan ja kahvittelemaan hyvän leivoksen kanssa erääseen tietämääni hyvään kahvilaan yhdessä kauppakeskuksessa.
Shoppailu sujui hyvin, mutta enpä mahtunutkaan kahvilaan keskellä päivää.
Kahvila on melko pieni.
Sinne oli jokin helvetin kotiäitiryhmä levittäytynyt kakaroineen ja vaunuineen.
Taaperot juoksi ympäriinsä vauvat huusi ja mammat joivat vain kahvi kupillista.
Eli olivat sen juoneet ja istuneet siellä tuntitolkulla. Näin se kyllä.
Enpä päässyt nauttimaan hyvästä kahvista ja leivoksesta. En ole lasten vihaaja. Itsellänikin on pieni poika, mutta rajansa kaikella.
Eivätkä kahvilan omistajatkaan voi noita heittää pellolle.
En ehkä enää mene siihen kahvilaan keskellä päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
Itselläni oli tänään lomapäivä ja ajattelin lähteä shoppailemaan ja kahvittelemaan hyvän leivoksen kanssa erääseen tietämääni hyvään kahvilaan yhdessä kauppakeskuksessa.
Shoppailu sujui hyvin, mutta enpä mahtunutkaan kahvilaan keskellä päivää.
Kahvila on melko pieni.
Sinne oli jokin helvetin kotiäitiryhmä levittäytynyt kakaroineen ja vaunuineen.
Taaperot juoksi ympäriinsä vauvat huusi ja mammat joivat vain kahvi kupillista.
Eli olivat sen juoneet ja istuneet siellä tuntitolkulla. Näin se kyllä.
Enpä päässyt nauttimaan hyvästä kahvista ja leivoksesta. En ole lasten vihaaja. Itsellänikin on pieni poika, mutta rajansa kaikella.
Eivätkä kahvilan omistajatkaan voi noita heittää pellolle.
En ehkä enää mene siihen kahvilaan keskellä päivää.

Ymmärrän. Kävin äskettäin Espoon Sellossa, ja että oli mammoja vaunuineen. No, kait se jossain on päivät kulutettava.

ETTÄS KEHTAAVAT! Mikä oikeus on äideillä ja vielä LAPSILLA olla yleisillä paikoilla?!! Sinnehän saattaa haluta joku arvon pissness-nainen tai lomalainen, ja siellä ne vaan kehtaa paikkoja viedä, ihan pokkana, ihan kun niillä olis jotain OIKEUKSIA! Miten ne mammat ei tajuu, että niitten paikka on hellan ja nyrkin välissä, ilman ihmiskontaktia, saati pullakahveja?! JA sinne ne ne vaan veromarkat häviää, mammojen pullakahveihin! Hyi olkoon!

tuntitolkullako ja juoda vain kahvikupin. Minä juon kahvini ja lähden en jää sinne asumaan
vaikka pien lapsen äiti olenkin. Onneksi käyn töissä päivisin. En kyllä kotona ollessa käynyt
kauppakeskuksen kahviloissa istumassa koko päivää. Päivä meni muutenkin ulkoilessa jne.
no kukin tyylillään. Vituttaa vaa...

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
tuntitolkullako ja juoda vain kahvikupin. Minä juon kahvini ja lähden en jää sinne asumaan
vaikka pien lapsen äiti olenkin. Onneksi käyn töissä päivisin. En kyllä kotona ollessa käynyt
kauppakeskuksen kahviloissa istumassa koko päivää. Päivä meni muutenkin ulkoilessa jne.
no kukin tyylillään. Vituttaa vaa...

Oisko kannattanut käydä niin ei vituttas

niin no kahviloissahan sitä yleensä tavataan... täytyy myöntää et mua ärsyttää myös kun vaunujen kanssa rynnitään joka paikkaan ja vähä isommat lapset kiljuu siinä sivussa :xmas:

sinä olet vain ulkoillut äippälomalla, niin ei voi mitään. Minä tapaan myös ystäviäni ja työkavereitani esim kahviloissa, ruokapaikoissa jne, ehkä noin kerran viikossa. Mielestäni lapsi ei ole mikään syy istua koko päivää hiekkalaatikolla. Siellä istutaan aamupäivä ja sit päikkäreiden jälkeen kahvitellaan joko kotona, kavereilla tai kahvilassa ja ILMAN KIIRETTÄ! Mähän olen "lomalla" :D

Yhteistyössä