Näin ei edes voi tapahtua muille, ku mulle!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Mun piti lähteä hakemaan systerin kaupalta muuttolaatikoita ja sitte suunnata neuvolaan. Me sovittiin systerin kanssa, että ajan heti auton kaupan taakse parkkiin, että saa sitte siitä helposti laatikot autoon.
Mä jätin auton parkkiin ja lähdin talsimaan sinne nosto-ovien suuntaan ja yhtääkiä kuului kilinää. Ajattelin, että se kuului siinä vieressä olevasta pullorekasta :D No mä lähdin sitte kiertämään kaupan etupuolelle, ku kaikki nosto-ovet oli lukossa... Ku pääsin siihen mihin olin jättäny auton, niin huomasin, että se on valunu siihen s*atanan pullorekan kylkeen |O Vaihde oli pompannu pois päältä ja se oli siitä sitte valunu eteenpäin-> alamäkeen, alamäessä oikeen ottanu vauhtia ja rysähtäny siihen rekan kylkeen. Konepelti rutussa ja valot rikki :ashamed:
Onneksi se on silti ajettavassa kunnossa, mutta ehkä "vähä" suututtaa...
Neuvolassa käynti jäi sitte tältä päivältä... eikä muuten tullu haettua edes niitä muuttolaatikoita :kieh: :headwall: :D
Onneksi mies otti tiedon vastaan rennosti, naureskelivat appi-ukon kanssa mun toilailuille :kieh:
Taidan pysyä loppupäivän kotona :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Miten:
olisi jos käyttäisit kässäriä

Yleensä käytänkin, mutta nyt en sitte laittanu... :ashamed: Ehkä seuraavalla kerralla muistaa paremmin. Sitte ku tuo auto ei edes ollu mäessä, niin en sitä huomannu laittaa :headwall: |O

Mä olen jättäny auton joskus tuohon ulko-oven eteen niinkun aina, sitten kannoin kaupakassit takaluukusta sisän ja jostain ihme syystä nukkuvan pojankin, yleensä jätin autoon nukkumaan. Hetken päästä auto oli pystyssä ojassa. Ihme juttu siksi, että mä olin tökkiny sitä autoa siinä tyhjentäessä, että miksi se lähti vasta jonkun ajan päästä :o

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä olen jättäny auton joskus tuohon ulko-oven eteen niinkun aina, sitten kannoin kaupakassit takaluukusta sisän ja jostain ihme syystä nukkuvan pojankin, yleensä jätin autoon nukkumaan. Hetken päästä auto oli pystyssä ojassa. Ihme juttu siksi, että mä olin tökkiny sitä autoa siinä tyhjentäessä, että miksi se lähti vasta jonkun ajan päästä :o

Hyvä tuuri, ettei poika ollu autossa :o
Mä kyllä äsken säikähdin niin lujaa, ku huomasin, että meidän autohan se sielä rytisi. Nyt sitte supistelee taas ihan kiitettävästi... pitää mennä hetkeksi huilaamaan, jos nämä loppui |O

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Voiko vaihde pompata pois päältä?Mites pullorekalle kävi?voipi tulla kallsi lysti....

Ei siihen tullu oikeastaan mitään jälkeä, ihan pieni naarmu, eli selvitään meidän auton korjauksella :D Luulen, että vaihde on menny jotenki huonosti päälle tai jotain. Mutta päällä se oli ku autosta lähdin |O :kieh:

Minä kerran menin kirjaston parkkipaikalle ja olin varma, että auto oli varastettu, kun ei näkynyty siinä mihin jätin... No sepä löytyikin toiselta puolelta parkkia ja vielä ihan eri suunnasta. Eli se joko oli lähteny valumaan ja jotku oli puskenu sen eri paikkaan. tai sitten joku oli sen käyny ajamassa pois omasta parkista :xmas: Onneksi ei ollut osunut mihinkään.

Miehellä oli kans tuossa meidän pihan parkkipaikalla yön aikana valunut auto koko alueen poikki ja törmännyt katoksen seinään. Onneksi ei ollut yhtäkään autoa pysäköitynä niille paikoille, joiden läpi auto kulki :D

Yhteistyössä