Mun piti lähteä hakemaan systerin kaupalta muuttolaatikoita ja sitte suunnata neuvolaan. Me sovittiin systerin kanssa, että ajan heti auton kaupan taakse parkkiin, että saa sitte siitä helposti laatikot autoon.
Mä jätin auton parkkiin ja lähdin talsimaan sinne nosto-ovien suuntaan ja yhtääkiä kuului kilinää. Ajattelin, että se kuului siinä vieressä olevasta pullorekasta
No mä lähdin sitte kiertämään kaupan etupuolelle, ku kaikki nosto-ovet oli lukossa... Ku pääsin siihen mihin olin jättäny auton, niin huomasin, että se on valunu siihen s*atanan pullorekan kylkeen |O Vaihde oli pompannu pois päältä ja se oli siitä sitte valunu eteenpäin-> alamäkeen, alamäessä oikeen ottanu vauhtia ja rysähtäny siihen rekan kylkeen. Konepelti rutussa ja valot rikki :ashamed:
Onneksi se on silti ajettavassa kunnossa, mutta ehkä "vähä" suututtaa...
Neuvolassa käynti jäi sitte tältä päivältä... eikä muuten tullu haettua edes niitä muuttolaatikoita :kieh: :headwall:
Onneksi mies otti tiedon vastaan rennosti, naureskelivat appi-ukon kanssa mun toilailuille :kieh:
Taidan pysyä loppupäivän kotona
Mä jätin auton parkkiin ja lähdin talsimaan sinne nosto-ovien suuntaan ja yhtääkiä kuului kilinää. Ajattelin, että se kuului siinä vieressä olevasta pullorekasta
Onneksi se on silti ajettavassa kunnossa, mutta ehkä "vähä" suututtaa...
Neuvolassa käynti jäi sitte tältä päivältä... eikä muuten tullu haettua edes niitä muuttolaatikoita :kieh: :headwall:
Onneksi mies otti tiedon vastaan rennosti, naureskelivat appi-ukon kanssa mun toilailuille :kieh:
Taidan pysyä loppupäivän kotona