näin aamusta tiukka kysely.. mihin kadonneet tutit menee...? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
tätä oon ihmetelly jo pitkään, poitsulla on tällähetkellä varmaan 8 tuttia käytössä, mutta vain 3 niistä on kerrallaan tallessa.. oon kääntänyt huushollin ylös alaisin etsiessäni kadonneita tutteja mutta ei löydy... sitte poitsu löytää niitä tosta vaan.. :snotty: sillä on kokoajan erivärinen tutti suussa... vaikka aina kyllä koitan ottaa sen löytyneen tutin pois ettää sais sen välillä pestyäkin niin kohta sillä on taas uus tutti suussa, ja sitte kun oikeesti tarttis tuttia niin sitä ei sitten löydy mistään, kun kaikki on taas kadoksissa... ei jymmärrä... :D

Ymmällään on siis ymmällään :D

Eiku, joo tiedän tasan mistä puhut, meillä jossain päin asuntoa on 6 tuttia, yksi on ainoa minkä tiedän että missä! Ja välillä tyttö vaan ilmestyy jostain uusi tutti suussa vaikka itse olen kiertänyt koko kämpän läpi.

:D ymmällään tosissaan, kun kuitenkin siivoan täällä niin luulis et jos ne jossain lattialla pyörii niin ne osuis silmään, ja illalla kun saan kerätä kaikki lelut laatikoihin niin jos ne ois lelujen seassa niin varmaan silloinkin löytäisin ne... tää hämää mua nyt kuulkaas :D

:kieh: mulla on erillinen vaatehuone jossa en pysty säilyttää mitään ... sinne ilmestyy ja häviää tutteja miljoonia :D ilmeisesti jonkin sortin aika-avaruuden vääristymä :o

(samaan tapaan selitys niin kuin serlan sisällä miljoonat elefantit) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
:kieh: mulla on erillinen vaatehuone jossa en pysty säilyttää mitään ... sinne ilmestyy ja häviää tutteja miljoonia :D ilmeisesti jonkin sortin aika-avaruuden vääristymä :o

(samaan tapaan selitys niin kuin serlan sisällä miljoonat elefantit) :laugh:

:D :D

ootko kattonu pattereiden väliin? me löydettiin sieltä yhdessä asunnossa edellisten asukkaidenkin vauvan tutti. :)
ja myös meidän kuopus piti sitä yhtenä huvinaan, tiputella tutteja sinne. arvaa vaan etsittiinkö kauan ennenkun löydettiin se jemma. :D

ootko kattonu pattereiden väliin? me löydettiin sieltä yhdessä asunnossa edellisten asukkaidenkin vauvan tutti. :)
ja myös meidän kuopus piti sitä yhtenä huvinaan, tiputella tutteja sinne. arvaa vaan etsittiinkö kauan ennenkun löydettiin se jemma. :D

Ihan oon samaa miettiny tässä monena päivänä. Meidän neidillä on kans joku 7 tuttia ja niistä yksi on tallessa. Ja näin on käynyt monta kertaa!!
Ainakun ostaa sit uudet tutit niiden kadonneidin tilalle niin sama juttu käy myös uusille. JA tosiaan koko huusholli on käännetty ylösalaisin. :o

Niin ja yksi päivä säikähdin että onko meikäläisen kännykkä joutunut sinne samaan paikkaan kun ei löydy niin mistään, etin joka paikasta! sukkalaatikosta lähtien ja ei näy.
Sitten hetkeks luovutin ettimisen ja rupesin raivailee tytön kolskeita kasaan ja menin myös ottaa takatertsiltä aikaisemmat lelut kun siellä oli alkanut sataa niin:

siellähän se miun puhelin on läppä auki VESISATEESSA!!! |O |O
Tyttö on sellanen täystuho et se aina nappaa sen jos sen sattuu unohtamaan johonkin hänen käden ulottuville. Onneks ei ollu menny rikki.

Me oltiin joku aika sitten menossa poitsun kanssa nukkumaan ja poika oli mun vieressä meidän sängyssä. Tipautti sitten tuttinsa tahallaan sängyn alle ja sanoin, että saat kyllä ite käydä sen hakemassa sieltä... no, poitsu meni sängyn alle ja tuli autuaan onnellinen hymy kasvoilla VIISI tuttia mukanaan :laugh: :laugh: :laugh:

Pitäisi vaan ihan näinä päivinä jättää tutit pois... *keräilee voimia*

Yhteistyössä