näin aamusta heti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huomenta, siellähän ollaan pirtsakkana. itse vähä vähempi, valvoin viime yön vahtien lehmän poikimista, aamulla meillä syödään pyttipannua kaupan pakastealtaasta :ashamed: ja illalla on sitten spagettia ja jauhelihakastiketta :p

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
huomenta, siellähän ollaan pirtsakkana. itse vähä vähempi, valvoin viime yön vahtien lehmän poikimista, aamulla meillä syödään pyttipannua kaupan pakastealtaasta :ashamed: ja illalla on sitten spagettia ja jauhelihakastiketta :p

juu ihmeen pirtsakkana oon tänään (mistäköhän johtuu? :whistle: )
meet nyt päikkäreille, kun oot viimme yönvalvonu :hug:
nukkuuko teillä lapset vielä kun saa nukkua? meillä ei, pomppasit samaan aikaa varmaan tottumuksesta ylös sängystä..... :whistle:
ja nyt nahistelee tuolla ja yrittää syödä aamupalaa..... =)

Huomenta, pirteenä heti aamusta.
Hmm.. Meillä varmaan ihan vaan lasten kanssa aamupäivästä ranskalaisia ja kalapuikkoja. Iltapäiväksi vois tehdä tonnikalasalaatin ja ostaa vaikka tuoreen patongin lisäksi. :) Aamusta kaupoilla ostamaan synttärilahjoja.

Mie en tiedä vielä yhtään mitä syötäis. Kun en edes tiedä sitä että kotiutuuko tuo mies jo tänään vai syödäänkö neidin kanssa vaan kahdestaan. =) Oon miettiny et lähettäiskö kaupunkiin mut en taida jaksaa. Vai pitäisköhän ... ? Sit vois neiti syödä vaik hesessä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Hui kun jokaisella tuntuu olevan jauhelihaa ruoassaan :x
Miulle on tää raskaus tuonu jotenki sellasen "jauheliha"-kammon. En voi edes ajatella jauhelihaa :$

jauheliha on helppoo syöttää muksuille ja saa monne moista herkkua :p meillä paljon syödään j-lihaa....

Miulle on tää raskaus tuonu jotenki sellasen "jauheliha"-kammon. En voi edes ajatella jauhelihaa :$

sama oli mulla molemmissa raskauksissa. koko haju oli yököttävä, ja oksentelin aina ruoanlaiton aikana.. :x

onneksi menee ohi viimeistään kun vauva syntyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:

jauheliha on helppoo syöttää muksuille ja saa monne moista herkkua :p meillä paljon syödään j-lihaa....

juu, meilläkin sitä on käytetty aika paljon koska siitä tosiaan saa keittoa, kastiketta, murekette, pihviä, lihapullia, laatikkoruokia jne jne. Mut nyt jotenki etoo, tätä on kestäny jo viikkoja :x Jos teen lapsille makaroonilaatikkoa ni syön ite vaan makaroonia sieltä seasta. Eilen halusin italianpataa ruoaksi, mutta en voinu sitä juurikaan syödä just tuon jauhelihan takia jne. :x

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:

sama oli mulla molemmissa raskauksissa. koko haju oli yököttävä, ja oksentelin aina ruoanlaiton aikana.. :x

onneksi menee ohi viimeistään kun vauva syntyy :D

Se on hassua ku sit esim. possunliha suikaleet on tosi herkkua kun maustaa kunnolla :D Niitä voin syödä ihan pelkisteen. Mut naudanliha ei uppoa suikaleina :ashamed: Miun kaa on varmaan tosi kiva tällä hetkellä elää ku ronklaan ja nirsoilen kaikesta :snotty:

Yhteistyössä