Naimissa, mutta eri osoitteet?

  • Viestiketjun aloittaja määä
  • Ensimmäinen viesti
hmmm
onhan noita tukihuijareita........ pitäisi valehdella että on asumisero ja tehdä lastenvalvojalla elatussopimus, elatusapua pitäää miehen alkaa sit maksaa. ainoa missä voittaisitte on varmaan toi vuorka mutta onko se sen arvosta ruveta huijaamaan....
 
Harmaana nyt
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Mä tiedän tapauksen jossa muija pitää omaa asuntoa jotta saa kelalta ja sossusta rahaa, ettei tarvi miehen palkastaan yksin elättää. Oikeasti asuvat yhdessä, ei siis naimisissa kuitenkaan eikä yhteisiä lapsia...

Mieli tekisi käräyttää ja sen teenkin elleivät ala palauttamaan mun omaisuutta :D Mies kun sattuu olemaan mun ex.
Mieti ihan nyt omilla aivoillasi, että miten paljon tuolla OIKEASTI jää voiton puolelle! Se toinen asuntokaan kun harvoin ilmaiseksi siellä töröttää, vaan siitä kun maksaa vuokran niin vaikka Kelalta ja sossusta vähän enemmän rahaa saisikin, niin kyllä siitä yleensä silti jää maksun puolelle enemmän tai vähemmän tai vaikka saisikin vähän ekstraa, niin kuka jaksaa tuollaista pelleilyä muutaman kympin takia?

Ja käräytä ihmeessä, ihan jo sen vuoksi että tuollainen väärinkäytös nyt vaan on väärin. Kyllä niille rahoille olis tässä yhteiskunnassa tärkeempääkin käyttöä!
Niin no, jos muija saa kelalta ja sossusta sen verran että vuokran, sähkön ym jälkeen jää käteen se melkein 700? eli oma ja lapsen perusosa, niin kyllä se aina voittaa sen että muija sais pelkän lapsilisän ja mies joutuisi elättämään palkastaan molemmat ja vielä vieraan miehen lapsen siihen päälle. Että kyllä tossa voitolle jäävät vähän enemmän kuin muutaman kympin.
 

Yhteistyössä