Naimissa, mutta eri osoitteet?

  • Viestiketjun aloittaja määä
  • Ensimmäinen viesti
plörö
Alkuperäinen kirjoittaja Ei:
Ei voi, koska ei ole yksinhuoltaja.

Oletan että kyseessä esim. työasunto tms. eikä asumusero.
Näin se menee;)
Toki jos tukia nyt haluatte niin ei muuta kuin eropaperit vireille
,mutta tiedä sitten kannattaako ja mitenkä tuo uudelleen naimisiin myöhemmin...
varmasti sukulaisllakin on hauskaa kun kolmatta kertaa tulevat tedän häihin paikalle :LOL:
 
harmaana nyt
Mä tiedän tapauksen jossa muija pitää omaa asuntoa jotta saa kelalta ja sossusta rahaa, ettei tarvi miehen palkastaan yksin elättää. Oikeasti asuvat yhdessä, ei siis naimisissa kuitenkaan eikä yhteisiä lapsia...

Mieli tekisi käräyttää ja sen teenkin elleivät ala palauttamaan mun omaisuutta :D Mies kun sattuu olemaan mun ex.
 
sunex
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Mä tiedän tapauksen jossa muija pitää omaa asuntoa jotta saa kelalta ja sossusta rahaa, ettei tarvi miehen palkastaan yksin elättää. Oikeasti asuvat yhdessä, ei siis naimisissa kuitenkaan eikä yhteisiä lapsia...

Mieli tekisi käräyttää ja sen teenkin elleivät ala palauttamaan mun omaisuutta :D Mies kun sattuu olemaan mun ex.
Tuon illalla tavarat kultu.
 
plörö
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaverin luona on kirjat, ei olla eroamassa, mutta tämä ainut vaihtoehto.
Eli meinaatte siis ihan kunnolla kusettaa yhteiskunnan maksamaan teidän elämisen :LOL: :LOL: :LOL:
Toivottavasti joku käräyttää moiset loiset,
ilmankos ne ketkä oikeasti on eronneet ja vaikeaa ja tiukkaa ei sieltä mitään sakaan :(
Kuten eräs ystäväni tälä jetkellä tappelee kyseisten paikojen kanssa että ei ole vaan vale eronneet
 
Harmaana nyt
Alkuperäinen kirjoittaja sunex:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Mä tiedän tapauksen jossa muija pitää omaa asuntoa jotta saa kelalta ja sossusta rahaa, ettei tarvi miehen palkastaan yksin elättää. Oikeasti asuvat yhdessä, ei siis naimisissa kuitenkaan eikä yhteisiä lapsia...

Mieli tekisi käräyttää ja sen teenkin elleivät ala palauttamaan mun omaisuutta :D Mies kun sattuu olemaan mun ex.
Tuon illalla tavarat kultu.
Sori, ei tainnu mennä oikein nyt ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Mä tiedän tapauksen jossa muija pitää omaa asuntoa jotta saa kelalta ja sossusta rahaa, ettei tarvi miehen palkastaan yksin elättää. Oikeasti asuvat yhdessä, ei siis naimisissa kuitenkaan eikä yhteisiä lapsia...

Mieli tekisi käräyttää ja sen teenkin elleivät ala palauttamaan mun omaisuutta :D Mies kun sattuu olemaan mun ex.
Mieti ihan nyt omilla aivoillasi, että miten paljon tuolla OIKEASTI jää voiton puolelle! Se toinen asuntokaan kun harvoin ilmaiseksi siellä töröttää, vaan siitä kun maksaa vuokran niin vaikka Kelalta ja sossusta vähän enemmän rahaa saisikin, niin kyllä siitä yleensä silti jää maksun puolelle enemmän tai vähemmän tai vaikka saisikin vähän ekstraa, niin kuka jaksaa tuollaista pelleilyä muutaman kympin takia?

Ja käräytä ihmeessä, ihan jo sen vuoksi että tuollainen väärinkäytös nyt vaan on väärin. Kyllä niille rahoille olis tässä yhteiskunnassa tärkeempääkin käyttöä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mä tiedä miten mun sitten pitäis toimia. Miehellä ihan kiva liksa, eikä asumiseen mene sitten niin paljoa, jää lapsillekin jotain..
No jos vaikka silleen niinkuin muutkin REHELLISET kansalaiset: maksaisitte sillä kivalla liksalla asumisen ja elämisen! Niin ne tekee muutkin!

Tervetuloa aikuisten maailmaan!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mä tiedä miten mun sitten pitäis toimia. Miehellä ihan kiva liksa, eikä asumiseen mene sitten niin paljoa, jää lapsillekin jotain..
Yksinhuoltajakorotus lapsilisään on 46.60 e /lapsi.

Asumistukea saa 80% asunnon vuokrasta, eli 20% pitää maksaa itse.

Sori, mutta tällä matikalla pitää olla paaaaaljon lapsia, että kannattaa muuttaa erilleen ja saada yh-korotusta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onnipoika:
kyl mun kaveri saa vaik asuvat erillää,mut naimisis :D lasten isä ei saa koska vaa toinen voi saada asumistukea jos asumuserossa!
Eihän se asumistuki liity mitenkään yh-korotukseen. Asumistuki on aina asuntokohtainen ja kaveris mies saa varmaan omaan asuntoonsa asumistuen ja kaveris omaansa.
 
v
no just... kyllä kaikki tuet saa, vaikka on naimisissa, mutta asuu erillään. Mulla tuli exän kanssa aluksi asumusero ja sitten vasta avioero. Sain heti kaikki yh-tuet. Mut voi helvetti sua ap... ei ne nyt niin paljoa oo ne tuet... en jaksaisi nähdä vaivaa tuommosen kusetuksen takia!
 

Yhteistyössä