naimisissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen35

Vieras
Mitä olette mieltä tästä? Olemme oleet mieheni kanssa yhdessä toista vuotta. Menimme naimsiiin ja sitten mies sanoi tosin humalapäissään, että rakastui minuun vasta kun pappi sanoin aamenen. Ei ollut kuulemma kihloihin mennessä rakastunut vaan kiintynyt ( sekin vasta tivauksen jälkeen). Mies oli aika päissään, mutta herranjestas. luulin, että mies oli aiemminkin rakastunut ja oli sen sanonutkin usein. Miten voin luotta jatkossa, että miehen rakkaus kestää?

Minusta tuo ei ole lainkaan huonosti sanottu. Ymmärrän asian niin, että miehen tunteet ovat papin aamenen jälkeen voimistuneet, ja siinä valossa hän pitää aiempaa "vain" kiintymyksenä. Hyvään suuntaanhan siinä vain ollaan menossa! Kaikkea hyvää liitollenne!

Eihän miehesi kuitenkaan sinua vihannut tai inhonnut ole. Onhan hänellä ollut lämpimiä tunteita sinua kohtaan, joiden perusteella hän on halunnut mennä naimisiin. Olen lukenut jonkun tutkimuksen, jonka mukaan itse asiassa miehet pääsääntöisesti ovat hitaammin rakastuvia kuin naiset, mutta vastaavasti miesten rakkaus sitten kestää vakaammin kuin naisilla. Näin siis keskimäärin. Ehkäpä miehesi on tuossa asiassa ihan keskivertomies.

Nauti miehesi rakkaudesta nyt. Aiemmat kirjoittajat fiksusti totesivatkin, että et voi saada sen paremmin miehesi kuin omistakaan tunteistasi takeita tässä elämässä. Vuoden, viiden vuoden tai kymmenen vuoden päästä asiat voi olla toisin. Tai sitten ei. Parempi siis elää vain tätä päivää, kun millään ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan.

Aika hieno tilanne. Mun rakkaus taas loppui eemeneen. Tai ainakin se tsemppaaminen ja toisen miellyttäminen ja sitä myötä tietenkin sekin mitä luulin rakkaudeksi. Tosin se taitaa olla molemminpuoleista.
Ehkä me yritimme naimisiin menollamme pelastaa jotain joka oli jo loppunut vuosia harrkitessa.

Luulenpa, että olet vain ymmärtänyt miestäsi väärin. Tuskin hän on sanomisillaan mitään negatiivista tarkoittanut. Niinkuin joku toinen jo totesi, hän varmastikin yritti kertoa, huomanneensa että hänen tunteensa vahvistuivat naimisiin menon jälkeen. Eikä kenenkään rakkauden kestävyyteen tosiaankaan voi luottaa sokeasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Kepuli:
Eihän miehesi kuitenkaan sinua vihannut tai inhonnut ole. Onhan hänellä ollut lämpimiä tunteita sinua kohtaan, joiden perusteella hän on halunnut mennä naimisiin. Olen lukenut jonkun tutkimuksen, jonka mukaan itse asiassa miehet pääsääntöisesti ovat hitaammin rakastuvia kuin naiset, mutta vastaavasti miesten rakkaus sitten kestää vakaammin kuin naisilla. Näin siis keskimäärin. Ehkäpä miehesi on tuossa asiassa ihan keskivertomies.

Nauti miehesi rakkaudesta nyt. Aiemmat kirjoittajat fiksusti totesivatkin, että et voi saada sen paremmin miehesi kuin omistakaan tunteistasi takeita tässä elämässä. Vuoden, viiden vuoden tai kymmenen vuoden päästä asiat voi olla toisin. Tai sitten ei. Parempi siis elää vain tätä päivää, kun millään ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan.

Höh, minä olen lukenut sellaisen tutkimuksen, että miehet rakastuvat helpommin kuin naiset ja tästä syystä myös rakastuvat useamman kerran elämässään kuin naiset. Siksi miehet myös pettävät herkemmin.

No ei rakkaudella ja naimisella ole mitään tekemistä keskenään.

Oikastaan ap:n mies oli rehellinen, ihastuminen, rakastuminen syvenee rakkaudeksi.

Pysyn kyllä hyvin naisten ajatusten kulun, perässä. Ja ilmeisen kaukana.

Yhteistyössä