Naimisissa olevat, pidättekö kahta sprmusta vai yhtä?

  • Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ollaan menossa naimisiin ja ajattelin pitää vaan vihkisormusta, kihloja ei olla ostettu ollenkaan. Vihkisormuskin on tosi simppeli, taitaa olla oikeasti kihlasormus... Luuleekos kaikki sitten, etten olekaan naimisissa?
mulla on vaan yx sormus. ja se on tosi simppeli. koen sen vaan helppo vaik oon monesti saanu selittää et käytän vaan vihkisormusta. kihlasormus on sit kaulassa ketjussa, syy tähän se et kihlasormus oli hopeinen ja leveä ja tää vihkisormus kultanen ja kapee eli eivät sopineet yhteen.

tee niin kuin itse haluat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ollaan menossa naimisiin ja ajattelin pitää vaan vihkisormusta, kihloja ei olla ostettu ollenkaan. Vihkisormuskin on tosi simppeli, taitaa olla oikeasti kihlasormus... Luuleekos kaikki sitten, etten olekaan naimisissa?
mulla on vaan yx sormus. ja se on tosi simppeli. koen sen vaan helppo vaik oon monesti saanu selittää et käytän vaan vihkisormusta. kihlasormus on sit kaulassa ketjussa, syy tähän se et kihlasormus oli hopeinen ja leveä ja tää vihkisormus kultanen ja kapee eli eivät sopineet yhteen.

tee niin kuin itse haluat.

saanko kysyä että selittää kenelle? Mä en pidä kumpaakaan sormusta kun en tykkää niitä pitää. Eikä multa ole kukaan koskaan missään udellut mitään selityksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ollaan menossa naimisiin ja ajattelin pitää vaan vihkisormusta, kihloja ei olla ostettu ollenkaan. Vihkisormuskin on tosi simppeli, taitaa olla oikeasti kihlasormus... Luuleekos kaikki sitten, etten olekaan naimisissa?
mulla on vaan yx sormus. ja se on tosi simppeli. koen sen vaan helppo vaik oon monesti saanu selittää et käytän vaan vihkisormusta. kihlasormus on sit kaulassa ketjussa, syy tähän se et kihlasormus oli hopeinen ja leveä ja tää vihkisormus kultanen ja kapee eli eivät sopineet yhteen.

tee niin kuin itse haluat.

saanko kysyä että selittää kenelle? Mä en pidä kumpaakaan sormusta kun en tykkää niitä pitää. Eikä multa ole kukaan koskaan missään udellut mitään selityksiä.
siis esimerkiksi baarissa saa selittää et kun on vaan yx sormus et oon silti naimissa enkä "vaan" kihloissa, eikä siltikään meinata ain uskoa ja sit tutuille joita tapaa harvoin tai uusille tutuille saa kertoo kun ne yleensä kysyy et oot siis kihloissa?
 
kinuski
Mulla kihla-ja vihkisormus, miehellä vaan kihlasormus. Mä pidän molempia kun ne sopii yhteen, mutta eihän sillä väliä ole pitääkö vain yhtä vai kahta vai kolmea jne. Ihan kuin ite tykkää :)
 

Yhteistyössä