Naimisissa olevat miehet treffipalstoilla

• Viestiketjun aloittaja Säälittävää
  • Ensimmäinen viesti
Säälittävää
Tosi kivaa.

Olen eronnut miehestäni, koska tämä ei osannut pitää housuja jalassa vieraiden naisten läsnäollessa.
Eli petti minua.

Nyt laitoin viime viikonloppuna suomi24 palstalle profiilin itsestäni, kokeeksi, että millaisia vastauksia tällainen yh-äitykkä saa.
Odotin vastauksia yh-iseiltä ja sinkkumiehiltä.

Nyt olen saanut 4 viestiä naimisissa olevilta miehiltä. Ikä 25- 40v.
Lapsia on, mutta silti halutaan vähän muutakin jne.
Kaikki nämä idioottimiehet ovat Turusta.

Olen nyt poistanut nämä viestit sitä mukaa kun niitä tulee.
Itsellä on vieläkin mielessä se kauhea tunne, joka oli sisälläni kun sain selville mieheni pettäneen minua ja nyt tunnen vihaa noita miehiä kohtaan, jotka varmaankin joltain saavat vastauksia ja pettävät puolisoitaan, jotka odottavat lasten kanssa isiä kotiin innokkaina.

Päätin, että kun saan seuraavan viestin varatulta mieheltä, niin en poista sitä vaan kirjoitan sille mikä hemmetin idiootti se on, kun seksin takia vaarantaa parisuhteensa ja mullistaa lastensa elämän.
Mutta en tiedä onko siitä apua.

Pitäkää naiset tiukasti miehiänne silmällä, itse kuvittelin eläväni onnellisessa parisuhteessa, jossa ollaan uskollisia, mutta katinkontit.

"a.p"
Täytyy yritää kokeilla lähettää viesti jollekin, joka ainakin mainostaa itseään sinkuksi.
Ties miten käy : )

Mutta tuo vain oli niin yllättävää, että kuinka niitä tuolla pyörii noin paljon, no jätetään heidät omaan arvoonsa ja toivotaan, että kukaan ei vastaisi heille

Yhteistyössä