Naimisissa olevat, käytätkö sormusta?

  • Viestiketjun aloittaja "sissi"
  • Ensimmäinen viesti
"sissi"
Kun minä en käytä eikä mieskään, ja tää kun aiheuttaa ihmetystä välillä. Miehen sormus ei mahdu enää, ja mä en vaan tykkää koruista. Samalla tavalla sitä naimisissa ollaan ilman niitä sormikoristeitakin.
 
halipupu harmaana
Ei ole nyt muutamaan vuoteen tullu käytettyä, kun se ei mun työssä oikein ole hyvä asia (epähygieninen) eikä aikasemminkaan kun olin lasten kanssa kotona ja siten sitä ei tule laitettua sormeen vapaa-ajallakaan.
 
"vieras"
Ei olla koskaan käytettykään vihkisormuksia. Meille ei tullut vihkisormuksia, tai no... on mulla muodonvuoksi sellainen olemassa, kaapissa. Kihlasormusta käytetään jos muistetaan, itse en jaksa näillä helteillä kun turvottaa, miehellä usein työnsä puolesta on sormus poissa.
 
juu,käytän ja mies käyttää myös.. en oo tainnu ottaa kertaakaan pois ees sormesta sen jälkeen kun se siihenon laitettu.. siis pidemmäkis aikaa,välillä kiillotettu on ja tietty rasvaus,käsienpesu eri asia :D
 
vuodesta 2001
Käytän ja mieskin käyttää. Tietyissä työtilanteissa joudun ottamaan pois. Lasten kans kotona ollessa en aina pitänyt kun oli vähän jäänyt sormus pieneksi, mutta suurennutin sormuksen ja sen jälkeen olen kyllä käyttänyt.
 
miunmau
Viisi vuotta sormus sormessa li ja nyt kovin orpo olo, kun sormus ollut muutaman viikon laitettavana liikkeessä.

Syyskuussa mennään naimisiin ja sitten taas pidän sormusta joka päivä ja joka paikassa :)
 

Yhteistyössä