Naimisissa?kihloissa?

  • Viestiketjun aloittaja rouva-hymy
  • Ensimmäinen viesti
rouva-hymy
En minäkään tunne itseäni teiniäidiksi. Kirjoitin vaan siksi, koska sillä sanalla meitä kutsutaan. Se teiniäiti jotenkin kuulostaa siltä, niinkuin me oltais itse jotain kakaroita ja äideiksi sopimattomia. Kauankin naimisissa ollut? mä reilun vuoden:)
 
Joo siis kihloissa ollaan oltu pian vuosi ja 5kk...
Ja saas nähä koska naimisiin päästään, ku isä ja äiti vitsailee et kaikki sisarrukset(6kpl) yhtä aikaa, joten viä pitää ootella et kaikki löytääs miesystävät ja tyttöystävän... :)

niin ja mä oon 17, mies 20 ja neiti 9,5kk
 
Sarah84
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 23:27 rouva-hymy kirjoitti:
En minäkään tunne itseäni teiniäidiksi. Kirjoitin vaan siksi, koska sillä sanalla meitä kutsutaan. Se teiniäiti jotenkin kuulostaa siltä, niinkuin me oltais itse jotain kakaroita ja äideiksi sopimattomia. Kauankin naimisissa ollut? mä reilun vuoden:)
naimisissa oon ollut 10kk
 
kihloissa reilu vuoden (elokuu), mä tulin just 19, mies 27, poika 1v2kk ja tyttö 3kk... teiniäiti on tosiaa ruma sana. oon loppujen lopuks tavannu enemmän "vanhoja" ensiäitejä jotka on ns. sopimattomampia. tai sanotaanko hysteerisempiä. kai kaikki kasvaa äidiks ku lapsen saa :)
 
äippä03
kihloissahan me ollaan oltu jo 4 vuotta ja yhdes 6 vuotta eli 13 vuotiaasta saakka.piti mennä viime kesänä maistraatissa vihille mutta sattui eräs ikävä perhetapahtuma niin päätimme siirtää ja pitää sitten joskus oikein kunnon kirkkohäät
 

Yhteistyössä