Naimisissa/kihloissa olevat, pidättekö tai pitääkö puolisonne sormusta?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mun mies ei ole pitänyt reilu puoleen vuoteen sormusta, kun tuli liian pieneks ja joutui katkaisemaan koko rinkulan. Naimisissa siis ollaan jo kuudetta vuotta. Ilmoitti huomenna lähtevänsä terassille ja minähän sitten pohtimaan sitä, että herranjestas! Sillähän ei ole sormusta! Mitä vain voi siis tapahtua kun vieraat naiset ei tiedä hänen olevan varattua kamaa! ;)

asdf
En käytä. Naimisissa kohta seitsemän vuotta ollaan oltu, sormuksia käytän ehkä kaksi kertaa vuodessa. Mies aluksi nurisi, nyt on jo tottunut. En voi töissä käyttää koruja, ja en kotonakaan halua pitää kun pesen käsiä usein. Inhoan sitä kun sormusten alle jää kosteutta.

"jepajee"
Molemmat pitää :) mies koko ajan. Minä en töissä voi hoitoalan takia, mutta aina pois lähtiessä laitan. Joskus unohtuu jos on ilta-aamu. Kyllä se on itsellekkin kiva että muut tietää mun olevan varattu <3

Mies pitää aina, minulta joskus unohtuu vessan hyllyyn tai keittiöön kun otan pois esim. tukka-aineita laittaessa ja tiskatessa.

Ja semmoinen vinkki vaan, että parempi kun menee terassille ILMAN sormusta, sormus on meinaan semmoinen pillumagneetti että ainakin oma mies on sanonut että ei ole koskaan ollu niin tyrkkyä akkaa kimpussa kun kihloihin menon jälkeen. Kai ne naiset ajattelee että jos on varattu, ni on a) pakko olla hyvä ku on kelvannu muillekin ja sormuksenki saanu ja b) on helppo yhden yön pano - ei jää soittelemaan perään kun on oma akka jossain odottamassa.

"mufasa"
Mä pidän, tosin usein kotona otan pois kun sormia turvottaa työpäivän jälkeen.
Mies pitää yleensä kun lähdetään tai lähtee johonkin, muualle kuin töihin tai kauppaan.

Saraldo
Mies pitää aina, minulta joskus unohtuu vessan hyllyyn tai keittiöön kun otan pois esim. tukka-aineita laittaessa ja tiskatessa.

Ja semmoinen vinkki vaan, että parempi kun menee terassille ILMAN sormusta, sormus on meinaan semmoinen pillumagneetti että ainakin oma mies on sanonut että ei ole koskaan ollu niin tyrkkyä akkaa kimpussa kun kihloihin menon jälkeen. Kai ne naiset ajattelee että jos on varattu, ni on a) pakko olla hyvä ku on kelvannu muillekin ja sormuksenki saanu ja b) on helppo yhden yön pano - ei jää soittelemaan perään kun on oma akka jossain odottamassa.
Näin mäkin olen kuullut, että varattu mies kiehtoo naisia huomattavasti enemmän kuin sinkkumies.

Mun kihla- ja vihkisormukset on liian pienet, käytän "korvikesormusta" eli hopeista kivisormusta. Ja sitäkään en aina. Töissä kun ei saa sormusta pitää, se unohtuu sitten muutenkin helposti kotiin tai laukun pohjalle. Mies on tähän saakka pitänyt sormusta lähes tauotta sormessa eli vuodesta 1999. Tänä kesänä totesi sen kiristävän ihan liikaa eikä se tosiaan meinannut saada sitä enää poiskaan. Sormessa on niin paha painauma, ettei se varmaan palaudu koskaan. Nyt hän siis kulkee ilman sormusta ja mulla siis silloin tällöin.

Yhteistyössä