naimisiinmenosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haahuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

haahuilija

Uusi jäsen
17.01.2006
29
0
1
Se näyttää olevan meidän suhteessa se vaikein asia. Ollaan oltu yhdessä jo kohta 6 vuotta. Asutaan yhteisessä talossa ja ollaan molemmat sillä mielellä että tässä on se ihminen kenen kanssa haluan olla. Mutta...

Minä haluaisin jo mennä naimisiin. Avomies pistää asian aina vitsiksi kun yritän siitä puhua. Sanoo vaan että "ei me tänään voida mennä naimisiin" tai sitten "kyllä jonain kauniina päivänä mennään". mutta millon, s**tana?! nyt alan olla jo tosi ärsyyntyny ku tämä keskustelu käydään, ei naurata enää yhtään sen vitsit. minä kuitenki jostain syystä alotan sen keskustelun että millon mennään , vaikka oikeestaan tiiän jo vastauksen ja tiiän että alkaa ärsyttää. avokki sanoo että eihän se muuttas mitään meidän suhteessa, että miks mennä. niinpä, ni miksi ei voisi sitten mennä jos se ei muuta mitään. tämä asia kiristää jo senkin takia niin paljon kun moni tuttu pari on ollu yhessä vähemmän aikaa ku me ja ovat menneet jo ajat sitten naimisiin, mutta me junnataan vielä kohdassa A.

No ensiksi, MIKSI sinä haluat naimisiin?
2 Mitä jos et ikinä menisi naimisiin?
3 Oletko valmis jättämään miehesi, jos hän ei halua mennä kanssasi ikinä naimisiin?

Minä ajattelin aina, etten koskaan mene naimisiin. Exän kanssa olin 7v jonka jälkeen erosimme. Koskaan ei tuntunut siltä, että sen miehen kanssa haluaisin mennä naimisiin, vaikka niinkin pitkään yhdessä olimme.

Sitten tapasin nykyisen aviomieheni ja kun hän 2v seurustelun jälkeen kysyi menenkö naimisiin hänen kanssaan ei mieleenkään tullut ettenkö olisi suostunut.

Nyt tiedän sen, että koko 7v ajan jonka olin exän kanssa odotin ja etsin jotain parempaa.. Siksi en voinut ajatellakaan meneväni naimisiin hänen kanssaan. (hän kyllä kosi kaksikin kertaa...)

Mutta siihen sun asiaan. Jos kerran teillä ei tuo keskustelu asiasta onnistu, niin kirjoita hänelle kirje, jossa purat tunteesi. Monesti kirjoittaessa saa asiansa sanottua paljon paremmin, kun voi miettiä kunnolla sitä mitä haluaa sanoa.

Onnea matkaan. Toivottavasti asianne selviää.

heippa! tiedän ton tunteen kun mies ei sitten millään suostu "papin eteen"
menimme 4v sitten kihloihin joka oli kovan keskustelun takana olin valmis jopa jättämään hänet jos hän ei suostuisi sitoutumaan kunnolla. naimisissa emme ole vieläkään mutta 1,7kk poika meillä on ja seuraava on tuloillaan ensi kuussa, nyt vasta mies on valmis harkitsemaan alttarille menoa, ja se on hyvä tunne kun nyt mies itse on sitä ajatellut =) toivottavasti saan sitten joskus olla se prinsessapuku päällä rakastamani miehen rinnalla. ollaan oltu 7v yhdessä....

Yhteistyössä