Naimisiin?

Elikkäs, kuinka monet teistä on mennyt naimisiin? Me ollaan oltu ihan yläasteelta saakka yhessä, nyt kohta pari vuotta kihloissa ja meillä on reilu vuoden vanha poika. Niin, ja ikää 19. Häitä ollaan alettu miettimään.. Olis niin ihanaa mennä naimisiin :heart: Että te, jotka olette naimisissa, kertokaa millaset häät teillä oli? Menikö paljon rahaa? Kutsuitteko paljon vieraira ? Yms.
Kiitos, jos joku vastasi :D
 
tammi morsmaikku
me mentiin naimisiin viime vuoden tammikuussa, eli vuosi on oltu sormuustettuna.

me pidettiin häät talvella sen takia, että on hieman poikkeavaa. pistettiin paljon lyhtyjä ja kynttilöitä tunnelman luomiseen. alkumaljoina meillä oli kuuma glögi.

meidän häät tuli maksamaan hieman alle 1000e. sanoisinko n.800-1000e. mielestäni saatiin halvat häät sadalle vieraalle, koska itse teimme kaikki.

miehelle käytiin ostamassa dresmannilta puku, sekä kengät. minun ystävä ompeli minulle puvun, mistä olen erittäin tyytyväinen. sain juuri itse suunittelemani.

sormukset makso kummallekkin 200e, eli 1 sormus 100e. ostettiin tavalliset sormukset, aivan samanlaiset kuin kihlasormukset, mutta leveämmät ja joissa on kaunista kaiverrusta pinnassa.

ruokana meillä oli valkosipulikermaperunoita, ja hirvenliha pyöryköitä+wokkivihanneksia. siihen lisäksi leivät ja levikkeet, sekä jälkiruoka.

kakku, ja pikkuleivät, pullat tehtiin itse.

mieheni eno oli laulamassa niin kirkossa, kuin juhlapaikallakin. oli muutamia leikkejä, ja muuten ihmiset sai olla vapaasti.
häävalssia ei aiottu tanssia, mutta sekin lopuksi sitten tanssahettiin. ei se niin vaikeaa olekkaan ;)

paikkana meillä oli eräs luontokeskus, jonka oikeasti sai todella tunnelmalliseksi. ainoat mitkä meidän vanhemmat maksoi oli hääapaikan vuokra, joka oli 500e. kallis oli, mutta kannatti!

juhlassa sai ostaa alkoholia kuka halusi, mutta rahat meni vieraiden omista taskuista. mikä mielestäni on hyvinkin fiksua!

iltasella lähdettiin me nuoriso porukka jatkoille juhlimaan, ihan hillitysti. seuraavana päivänä mieheni kanssa lähdettiin lappiin häämatkalle 3 päivää, poika oli sen ajan mummulassa hoidossa ja hyvin meni!

ja me emme mennyt "muodin" takia naimisiin, vaan sen takia koska rakastamme toisiamme ja halusimme sitoutua toisiimme loppuelämäksi.

kannattaa varata kirkko ajoissa! =)
 
meil ei oo kiirettä naimisiin. on tässä 4 vuotta yhessä eletty ja varmaan jatkuu seuraavat 4 vuotta. meidän piti mennä naimisiin kyllä ja suunniteltiin ja kaikkee mutta elämäntilanteet ei antanu periksi ja ny ollaan ihan tyytyväisesti avoliitossa
 
Meillä ei oo vielä lapsia, mutta yhessä ollaa kohta oltu pari vuotta ja kihloissa puol toista. Mutta naimisiin ei olla menossa vielä moneen vuoteen, katotaa joskus 4-5vuoden päästä kun opiskelut ohi...eli ei siis kiire mennä naimisiin.
 
alabama
Täällä 18-vuotiaana naimisiin mennyt :wave:
Olimme tunteneet kauan kauan ennen kuin naimisiin mentiin,samalta paikkakunnalta kun ollaan.Kihloissa olimme olleet 1½ vuotta ja yhdessä n.4 vuotta.
 
Met mentiin naimisiin viime juhannuksena. Vieraita oli vain lähimmät joten rahaakaan ei mennyt hirveästi. Käytiin maistraatissa pikainen vihkimistoimitus ja vietimmä läheisten kans juhlat ihanalla paikalla järven rannalla. Tein itse kakut ja anoppini teki voileipäkakut. Torttuja,keksejä ja pullaa oli myös tarjolla. Laitettiin lapsiväelle myös karkkia ja sipsejä ja limsaa. Kiitoskortteihin kului jonkin verran rahaa. N.20kpl tein itse niitä kun halusin jotakin erilaista. Onnea vaan jos naimisiin oletta menossa!!!
 
Me mentiin naimisiin vuosi sitten.. tarkalleen 29.7.-06.. mä olin just täyttänyt 20v ja mies oli 21v.. yhdessä oltiin oltu reilu neljä vuotta ja siitä yli kolme vuotta kihloissa.. kaksi lastakin oli jo ehditty saamaan.. :heart:

Häät maksoi noin 10 000?.. tarkkaa hintaa ei kukaan ole jaksanu laskea.. :D meillä oli perinteiset tanssihäät.. eli bändi ja pitopalvelu, mitkä veikin suurimman osan rahoista.. kutsut ja kaikki tehtiin ite, mut olisivat varmaan tulleet halvemmiksi jos olis tilattu jostain.. mut saatiinpahan just sellaset kun haluttiin.. miehen frakki vuokrattiin ja mun äiti teki mulle puvun.. niin ja vieraita oli noin 100..
 

Yhteistyössä