Naimisiin meno ja pukeutuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Eli me mennään naimisiin vain vanhempien ja sisarusten sekä lasten
läsnäollessa kotona ja kesällä. Ei haluta mitään ylimääräistä hässäkkää eikä todellakaan pukua päälle..

Ajattelin että mies laittas farkut ja kauluspaidan ja ite ku raskaana olen niin haluisin mekon tai hameen ja paidan.

Kuinka voisin näille vähäisille vieraille kutsussa mainita tästä rennosta pukeutumisesta? Mietin semmosta jotain humoristista lausetta loppuun tyyliin : Pukukoodi ja sit se asutoivomus =)

miten sitten toimisitte jos itse vihkiminen ois tolla porukalla ja sit haluttais illalla viettää aikaa ystävien kanssa esim. nuotion äärellä, saunaa ja kylpytynnyriä lämmitellen. Kutsuisitteko vaan kavereita illanviettoon ja sit paljastaisitte vasta paikallaoleville että naimisiin on menty ??

"asu vapaa, mutta pakollinen" no joo, kulunu juttu jo...
mä varmaan tässä ennen kesää sanoisin niille vieraille ihan ite vaan, että ei sitten pukua päälleen tarvi laittaa. Jos siis vieraita on noin vähän ja kaikki ihan lähipiiristä...

ja ton kaverijutun tekisin just noin, että kutsuisin "vaan" illanviettoon ja sitten kilistettäis malja hääparille :D

hmm, varmaan laiitaisin jotenkin et asu vapaa mutta pakollinen, kunhan ei ole liian virallinen..

jälkimmäiseen kysymykseen vastaus että ehkä kutsuisin vain kavereita ja kertoisin sitten vasta juhlapaikalla naimisiin menosta :)

Oih.. Oisko hiukka hienoo mennä illanviettoon ja kuulla et onkin tultu juhliin häitä!
Ehdottomaan pidätte salaisuutena :)

Hmm.. Saavuthan pukeutuneena, älä kuitenkaan ylipukeudu. Juhlimme rennosti ja solmion kotiin jätäthän
Äh.. Jotain kivaa runon tynkää kehittelet.

Yhteistyössä