Näillä lämpimillä ilmoilla tekee mieli juoda siideriä tai lonkeroa, mites muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Siis näillä helteillä tekee mieli ottaa 1 siideri tai lonkero, enempää ei tartte, se 1 riittää mainiosta ja vain helleilmoilla. Talvella voi olla kuukausiakin juomatta, ei edes tee mieli. Lonkero etenkin on kesäjuoma.
Tänäänkin ruohonleikkuun jälkeen join 1 siiderin mikä tuolla jääkaapissa oli.

No ei enää. Ennen lapsia kyllä sattoikin tehdä mieli, mutta nykyään kiinnostaa laimeammat juomat.

Huvittaa, et tänne pitää hirveet sepustukset tehdä siitä, ettei aio juoda kuin sen yhden vain. Muuten kukkahattutädit suuttuu. Jos joku sanoo, että helteellä tekee mieli ottaa siideri tai lonkero niin ei mulla ensimmäinen ajatus ole mielessä, että se vetää korin siideriä.

Mun tekee mieli olutta. Kylmää olutta :p

Parasta on yksi Lidlin kalja.

Mutta vettä mä vaan juon, sekin maistuu hyvälle. Vihreää teetäkin juon, maku ei miellytä mutta jos se mukamas auttaa mua hoikistumaan niin kärsin sitten vaan hiljaa...

Mun tekee mieli olutta. Kylmää olutta :p

Parasta on yksi Lidlin kalja.

Mutta vettä mä vaan juon, sekin maistuu hyvälle. Vihreää teetäkin juon, maku ei miellytä mutta jos se mukamas auttaa mua hoikistumaan niin kärsin sitten vaan hiljaa...

hui..oon ihan koukussa vihreään teehen. en tiennytkään että se oikeesti auttaa laihtumiseen. ehkä se selittää sen miksi on 19 viikossa lähtenyt melkein 18kg. :D no joo..syön mä kevyestikin että..

Juotteko tuon vihreän teen kylmänä?

Tosin tänään kaverin kanssa juttelin, että nyt kesän kynnyksellä kyllä tekisi joskus mieli lähteä ottamaan vähän enempikin, mutta saa nyt nähdä pääseekö sitä kuiteskaan. Onhan tässä jo reilu 2 vuotta oltukin lähestulkoon absolustistina :)

itseasiassa päinvastoin. Talvella tekee mieli pimeän ankeuden keskellä "iltojen lohduksi" lämmitellä saunaa ahkerammin ja siihen kuuluu se olut. On jotenkin rentoutuneempi olo arjen stressien päätteeksi oikein rentoutua.

No kesällä taas on jotenkin kokoajan hyvä ja rento olo, ei tee mieli sitä olutta niin paljoa, eikä tee mieli käydä baareissa yleensäkään siihen malliin mitää syys-talviaikaan.

Juon kesäisin koko päivän maustettuja vissyjä janoon. EI kerkeä tulla jano missään vaiheessa.

Alkoholi myös turvottaa minua paljon (nimenomaan kalja), mä haluan olla kesällä rantakunnossa, enkä maha pömpällään. Talvella sen saa piiloon :D

Yhteistyössä