näiden kenkien kanssa legginsit vai sukkikset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu ihan täysin siitä muusta vaatetuksesta ja sen tilaisuuden luonteesta jonen menet. Jos se on joku business-illallinen, niin laittaisin sukkikset, jos rennompi meininki niin legginssit.

Jos juhlamekko, niin ei leggingsejä. Laita ihonväriset sukkikset ja käy ostamassa musta putkitoppi esim. H&M:ltä (n. 5e), mulla on sellainen aina alushameena tuollaisten vilautusvaara-mekkojen kanssa. Se menee pyllyn ympärille niin piukasti, ettei varmaan vilahda vaikka tuuli päällimmäisen hameen nostaisikin, ja koska se on joustavaa trikoota se on myös mukava. Lyhyiden arkimekkojen alla mulla on H&M:n minimittaiset trikooshortsit.

ihan kaveriporukan juhliin perus ravintolaan menossa ja sieltä baariin. ym :)) ja muu vaatetus on ohut, lyhyt musta mekko jossa runsas korumainen(metallikiviä ja paljetteja) pääntie. ilmava mekko jossa vyötäröllä kiristysnauha :) kaulakorua mekko ei kaipaa mut käsikoruja aattelin laittaa runsaasti ja yksinkertaset korvikset. sit varmaan trenssi,nahkatakki tai bleiseri kaveriksi riippuen ulkoilman lämpötilasta :)

eikö ookki ihanat kengät, mä rakastuin heti ja tosi helppo kävellä!

[QUOTE="vieras";23838325]Jos juhlamekko, niin ei leggingsejä. Laita ihonväriset sukkikset ja käy ostamassa musta putkitoppi esim. H&M:ltä (n. 5e), mulla on sellainen aina alushameena tuollaisten vilautusvaara-mekkojen kanssa. Se menee pyllyn ympärille niin piukasti, ettei varmaan vilahda vaikka tuuli päällimmäisen hameen nostaisikin, ja koska se on joustavaa trikoota se on myös mukava. Lyhyiden arkimekkojen alla mulla on H&M:n minimittaiset trikooshortsit.[/QUOTE]

hei kiitos vinkistä sit kun on virallisemmat juhlat vois tuota putkitoppi ideaa käyttää! :) nyt on tulossa lähinnä kavereiden rento bileilta. ja jos kovin villiintyy tanssimaan luulen että parempi pitää noi ohuet sukkikset tai legginsit pelkästään. kun tuo toppi aiheuttais mulle luultavasti vielä pahemman hikivirran mitä normaalisti :D

Yhteistyössä