Näyttääkö nelikymppiseltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
mun äiti sanoo aina että kädenselän iho paljastaa iän...vaikka olisi kuinka leikelty naama
Samaa oon minäkin kuullu :) Ja tottahan se on.
tossa kuvassa ei näy hirveän selvästi, mutta olen itse 46 eikä mulla ole noin ruma kädenselkä kuin tuolla naisella vaikka kuinka puristan laukkua kädessä, just vertasin
 
kiristäjä
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja kiristys:
Näyttää kauhealta. Ollut varmaan kaunis nainen joskus muinoin.
Siis häikäisevän kaunishan hän on ainakin tuon kuvan perusteella. En pistäs ollenkaan pahakseni jos tuolta näyttäsin nelikymppisenä.
Aivan järkyn näköinen nainen. Niin leikelty, kummallisen näköinen, kumiukko.
Sinä olet monin verroin kauniimpi nainen, näe se!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiristäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja kiristys:
Näyttää kauhealta. Ollut varmaan kaunis nainen joskus muinoin.
Siis häikäisevän kaunishan hän on ainakin tuon kuvan perusteella. En pistäs ollenkaan pahakseni jos tuolta näyttäsin nelikymppisenä.
Aivan järkyn näköinen nainen. Niin leikelty, kummallisen näköinen, kumiukko.
Sinä olet monin verroin kauniimpi nainen, näe se!
Mieheltä kysyin, että minkä ikäiseksi arvioi tuon naisen ja hän vastas, et aika vanhan ja leikellyn näkönen, on kuulemma ainakin 35... Minusta näytti niin nuorelta ja kauniilta. Niin ja kiitti vaan mä ihan punastun :ashamed:
 
En minä kyllä tuon yhden kuvan perusteella osaa päätelä paljonko on leikelty ja kuinka kuminen on. Naisella on vähän outo ilme tuossa, voi näyttää ihan normaalilta jos saisi perus pokkakuvan edestä. Nuoremmalta kyllä näyttää, mutta ei se nyt ihme ole, jos nelikymppisenä on vielä nuorekas ja kaunis.
 
vieras
Justiinsa nii, kumiukolta näyttää. Liian siloinen naama. En tiedä miksi ihmisen on pakko pyrkiä näyttämään parikymppiseltä vaikka on yli 40 v. Se on luonnotonta. Luonnolliset hehkuvat kasvot näyttää kauneimmalta. Enkä tarkoita, etteikö itsestään saisi pitää huolta, mutta en tajua mitään nahankiristysoperaatioita ja myrkyn ruiskuttamista kasvojen lihaksistoon, että ei pysty ilmehtimään normaalisti. Kuulostaa hieman omituiselta touhulta tällaisen maatiaisen korviin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Justiinsa nii, kumiukolta näyttää. Liian siloinen naama. En tiedä miksi ihmisen on pakko pyrkiä näyttämään parikymppiseltä vaikka on yli 40 v. Se on luonnotonta. Luonnolliset hehkuvat kasvot näyttää kauneimmalta. Enkä tarkoita, etteikö itsestään saisi pitää huolta, mutta en tajua mitään nahankiristysoperaatioita ja myrkyn ruiskuttamista kasvojen lihaksistoon, että ei pysty ilmehtimään normaalisti. Kuulostaa hieman omituiselta touhulta tällaisen maatiaisen korviin.
Ja yleensä luonnollisesti (ilman kauneusleikkauksia) ikääntyneet näyttävät paremmilta loppupeleissä kuin leikellyt kunhan pitävät itsestään ja ihostaan huolta edes jollain tasolla... Rypyt eivät mielestäni ketään pahenna mutta jos vaikka 20 vuotta leikkauksien avulla piilottelet ikääntymisen merkkejä niin lopputulos on aika karu, etenkin kun samaan pakettiin tuppaavat kuulumaan epäterveelliset dieetit ym. jotta kyseinen henkilö pysyisi "nuorena ja täydellisenä".

 
-
Huulet on niin kovin pullistettu. Kumma, kun naiset kuvittelevat, että tuolla toimenpiteellä olisivat jotenkin kauniimpia. Järjestäin näkee, että pumppaaminen on mennyt överiksi.
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
En minä kyllä tuon yhden kuvan perusteella osaa päätelä paljonko on leikelty ja kuinka kuminen on. Naisella on vähän outo ilme tuossa, voi näyttää ihan normaalilta jos saisi perus pokkakuvan edestä. Nuoremmalta kyllä näyttää, mutta ei se nyt ihme ole, jos nelikymppisenä on vielä nuorekas ja kaunis.
Just näin.
 

Yhteistyössä