Näytin muksulle nälkiintyneiden afrikkalaislasten kuvia

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja v-valtuutettu:
Se on rasismia vissiin.
Pelotella? En minä ainakaan miellä pelotteluksi, jos kerron/näytän miten nälkiintyneitä lapsia maailmassa on...
En minäkään.
Alkaa kyllästyttää jatkuva ruikutus ruuasta, menee ihan älyttömät määrät ruokaa roskikseen ton nirppanokan takia.
Jossain tosiaan kuolee lapsia nälkään ja nämä länsimaalaiset pennut vaan ruikuttaa kun mikään ei maistu ja pitäs olla sitä tätä ja tota, mutta ei koskaan sitä mitä on nokan alla.
Mai ääs perkele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja v-valtuutettu:
Se on rasismia vissiin.
Pelotella? En minä ainakaan miellä pelotteluksi, jos kerron/näytän miten nälkiintyneitä lapsia maailmassa on...
En minäkään.
Alkaa kyllästyttää jatkuva ruikutus ruuasta, menee ihan älyttömät määrät ruokaa roskikseen ton nirppanokan takia.
Jossain tosiaan kuolee lapsia nälkään ja nämä länsimaalaiset pennut vaan ruikuttaa kun mikään ei maistu ja pitäs olla sitä tätä ja tota.
Mai ääs perkele.
Tiedän tunteen... jessus mitä naukumista ruoasta saa kuulla melkein päivittäin. :snotty:
 
Mä olen ihan varma ettei sellaista puuroa olekaan mikä ei nälkäiselle afrikkalaiselle uppoaisi. Minua on myös painostettu ambomaan lapsien hädällä. Siitä vain seurasi se etten omia lapsia pakota syömään.
 
On se tosiaan puistattavaa miten erilaiset lähtökohdat eri maihin syntyneillä lapsilla on. Jossain nähdään nälkää, jossain naristaan vääränvärisestä/pahanmakuisesta/ällönnäköisestä/muutenvaanväärästä ruoasta :/ On ihmisiä joilla on tasan yksi vaatekerta, sitten on ihmisiä joille mikään määrä rytkyä ja tavaraa ei riitä.

Syöminen ei ole velvollisuus vaan oikeus, sanoi mun mummu joskus ja tottahan tuo on.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä olen ihan varma ettei sellaista puuroa olekaan mikä ei nälkäiselle afrikkalaiselle uppoaisi. Minua on myös painostettu ambomaan lapsien hädällä. Siitä vain seurasi se etten omia lapsia pakota syömään.
En minäkään ole koskaan pakottanut tota syömään.
Mutta olen ollu liian lepsu, tarjonnut usein toista vaihtoehtoa jos ensimmäinen ei ole kelvannu.. se saa nyt loppua. Syö sitä mitä saa, tai on nälässä. Ihan sama.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
On se tosiaan puistattavaa miten erilaiset lähtökohdat eri maihin syntyneillä lapsilla on. Jossain nähdään nälkää, jossain naristaan vääränvärisestä/pahanmakuisesta/ällönnäköisestä/muutenvaanväärästä ruoasta :/ On ihmisiä joilla on tasan yksi vaatekerta, sitten on ihmisiä joille mikään määrä rytkyä ja tavaraa ei riitä.

Syöminen ei ole velvollisuus vaan oikeus, sanoi mun mummu joskus ja tottahan tuo on.
Niin juuri.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
meillä todennäköisesti toimis tuo niin, et puurot menis kirjekuoreen ja käskettäis pistää postissa menemään..
Näin :D Mä en lapsuudessani ikinä tajunnut, miksi sitä mun sapuskaani ei voitu lähettää niille biafralaislapsille, jos kerran niillä niin kova nälkä oli.

 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En minäkään ole koskaan pakottanut tota syömään.
Mutta olen ollu liian lepsu, tarjonnut usein toista vaihtoehtoa jos ensimmäinen ei ole kelvannu.. se saa nyt loppua. Syö sitä mitä saa, tai on nälässä. Ihan sama.
Näin meilläkin, en pyöritä kotona ravintolaa :D
 
vieraana
Ja mitä luulet saavasi aikaan? Pakkosyöttää lapsiasi? Luuletko että kuolevat heti, jos eivät syö aamupalaa? Eihän kaikille aikuisillekaan maistu aamuisin kunnon aamupala. Siksi en pakota omiani...
Ja toisekseen, me asumme Suomessa, emme Afrikassa.
Idiootti...
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Ja mitä luulet saavasi aikaan? Pakkosyöttää lapsiasi? Luuletko että kuolevat heti, jos eivät syö aamupalaa? Eihän kaikille aikuisillekaan maistu aamuisin kunnon aamupala. Siksi en pakota omiani...
Ja toisekseen, me asumme Suomessa, emme Afrikassa.
Idiootti...
Kuka tässä on mitään pakottanu, puolet meni taas viemäriin afrikan lapsista huolimatta.
 
M
Kyllä lapsikin nyt sen tajuaa, ettei se auta niitä nälkiintyneitä lapsia yhtään että hän syö puuronsa. jessus että on taas typerää porukkaa... vai tarkoitusko oli mässäillä niillä reppanoilla??
 

Yhteistyössä