mä tilasin ennen joulua ja sain eilen...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olipa nopeaa toimintaa. Maanantaina tilasin mm. sara lehden näytenumeron ja eilen se jo oli laatikossa.
Ja mulle tuli kissanruokanäyte jo eilen, kun tuolloin 28.pv tilasin! Tosi nopeaa toimintaa!Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:Mie tilasin pari päivää sit Sara-lehden ja tänään se tuli sit postissa.. nopeaa toimintaa.. kiitos linkin antajalle..
Joo samoin... äiti oli ihmeissään että mistäs tuo tupsahti, kun tilasin hänellekin enkä ehtinyt siitä edes informoimaanAlkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:Mie tilasin pari päivää sit Sara-lehden ja tänään se tuli sit postissa.. nopeaa toimintaa.. kiitos linkin antajalle..
Mulle tuli myös eilen ja pari päivää aiemmin vasta tilasinkin. Lehti tosin on...sanoisinko, huono.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:Mie tilasin pari päivää sit Sara-lehden ja tänään se tuli sit postissa.. nopeaa toimintaa.. kiitos linkin antajalle..
Perusteet tälle väitteelle? Ei Robinson-rekisterin kautta tehty kielto katoa mihinkään ennenkuin määrätyn ajan kuluttua, taitaa olla 3 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Tiesittekös muuten, että vaikka olisikin suoramyyntikielto, niin se raukeaa jos erehdytte laittamaan puh.nronne esim. johonkin tämmöiseen ilmaisnäyte-juttuun.. ja sama juttu jos teillä on se suoramyyntikielto ja jonkun lehden vaikka tilaatte, ja tilauskuponkiin laitatte puhelinnumeronne, niin se suoramyyntikielto ei ole enää sen jälkeen voimassa.
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Perusteet tälle väitteelle? Ei Robinson-rekisterin kautta tehty kielto katoa mihinkään ennenkuin määrätyn ajan kuluttua, taitaa olla 3 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Tiesittekös muuten, että vaikka olisikin suoramyyntikielto, niin se raukeaa jos erehdytte laittamaan puh.nronne esim. johonkin tämmöiseen ilmaisnäyte-juttuun.. ja sama juttu jos teillä on se suoramyyntikielto ja jonkun lehden vaikka tilaatte, ja tilauskuponkiin laitatte puhelinnumeronne, niin se suoramyyntikielto ei ole enää sen jälkeen voimassa.
mä laitan puh.numeroksi aina 0123456789 ja hyvin toimii!Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Henk.koht. en laita koskaan puh.nroa tai s-postiosoitetta noihin tilauslomakkeisiin, paitsi jos on pakko (lomaketta ei voi lähettää ilman). Mulle ei kyllä puhelinmyyjät soittele oikeastaan koskaan, luulisin että juuri tuon eston takia. Jos joku soittaa, olen kyllä aina päässyt niistä eroon. Ainakin voi sanoa, että on rekisterissä eikä puheluita saisi tulle, sen jälkeen kyllä lopettavat.
Gallupintekijät kyllä soittelee :kieh:
Hyvä idea Miten mä en oo keksinyt tätä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:mä laitan puh.numeroksi aina 0123456789 ja hyvin toimii!Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Henk.koht. en laita koskaan puh.nroa tai s-postiosoitetta noihin tilauslomakkeisiin, paitsi jos on pakko (lomaketta ei voi lähettää ilman). Mulle ei kyllä puhelinmyyjät soittele oikeastaan koskaan, luulisin että juuri tuon eston takia. Jos joku soittaa, olen kyllä aina päässyt niistä eroon. Ainakin voi sanoa, että on rekisterissä eikä puheluita saisi tulle, sen jälkeen kyllä lopettavat.
Gallupintekijät kyllä soittelee :kieh: