Näytenumeroita !!!!

mulle on tähän mennes tullu vauvalehden näytenumero , sekä kissan ruoka näyteitä ( joku vit...nimee en nyt muista ) liberon vaippa näyteet ja hammastahnaa sekä hiivaleivonta ohjeita.....eli vielä puutus joitakin näyteitä :/ :/ :/ ....nyt pistää noi kiukku iidat nukkumaan

vieras
Tämän on näitä ruotsalaisfirmoja, jotka yrittävät rahastaa lähettämällä paketteja ja laskuja, vaikka sellaisia ei olisi ikinä tilannut. Pysyisin itse kaukana, jos vain pystyisin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saa askartelukerhosta ensimmäisen askartelupaketin. Ei ostovelvotteita eli kerhosta voi erota tuon tutustumispaketin jälkeen. www.askartelukerho.fi

minäkin
Tilasin (olisko ollu tämän ketjun osotteista) netin kautta näytenumerot parista lehdestä. Sitten tuli soitto lehtimyyjältä (tottakai) et tilaanko lehden. Ei siinä mitään, se on ihan ymmärrettävää et soittavat kun oli näytteen tilannu. Mutta se myyjä veti herneet nekkuseen aikatavalla ku sanoin et en. Alko meuhkaa et kalliin näytelehden ovat laittaneet jne jne. Sanoin vaa et entä sitten en aioi tilata, kiitos ei.

Otti vähän aivoon, kun olin tosi kohtelias ja sen meuhkaamisen jälkeenki sanoin kuitenki asiallisesti, mutta tiukasti, et ei kiitos kuitenkaan! :(

.....
Joo noi lehtimyyjät on tosi rasittavia.. Ja kun niille sanoo en tilaa mitään, silti ne koittaa väkisin tyrkyttää jotain lehtee.. Eiks ne ymmärrä mitä EI tarkoittaa.. Ja sitku ne jaksaa soitella monta kertaa päivässä, samasta paikkaa eri numeroa käyttäen..!!! Kyrsii niitten toiminta..

Yhteistyössä