Näytättekö vanhempiesi/appivanhempiesi nähden rakkautta toisillenne?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ei koska mies ei halua :( Seurustelun alussa, kun asuin vielä kotona ja mies kävi kyläilemässä niin eipä tuo ollut milläskään siitä, jos menin istuun syliin tai pussailin ja halailin vanhempieni nähden. Nyt on niin vaivautunut ja pukkaa pois. Tästä asiasta keskustellaan jatkuvasti. Miehen mielestä on niin noloa. Ei kävellessäkään pidä koskaan kädestä, vaan rimpuilee itsensä irti. Olen suuttunut miljoona kertaa tuosta.

Kyllä näytetään.
Tulipa muuten mieleen, tossa pari vuotta sitten oltiin appivanhempien kanssa mökillä, nukuttiin samassa huoneessa sillon, kun oli muitakin vieraita. Miehen kanssa siinä sitten vähän pussattiin ja mentiin sitten pidemmällekkin :whistle: Anoppi siinä sitten välissä aina vähän ryki tyyliin että hän on kyllä vielä hereillä.. :whistle: Tietenkään hän pimeässä mitään nähnyt, mutta kaippa tuon kuuli vaikka hiiren hiljaa koitettiin ollakkin :D

No ei ole tarvetta esittää mitään, sen verran kauan yhdessä oltu ettei tarvitse alkaa pussailemaan pussailemisen ilosta muiden nenän edessä.
Kyllä sen aistii muutenkin onko parilla kemiat kohdallaan kun nuoleskella muiden ihmisten edessä.
Se on ällöttävää!

Kyllä meillä näytetään. Rakkaudessa ei ole mitään hävettävää :) Ei siis ole tarvetta suuteloida sen kummemmin muiden edessä, rakkauden voi näyttää niin monin eri tavoin. Välistä toki pusutellaan appivanhempien edessä :p

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
No ei ole tarvetta esittää mitään, sen verran kauan yhdessä oltu ettei tarvitse alkaa pussailemaan pussailemisen ilosta muiden nenän edessä.
Kyllä sen aistii muutenkin onko parilla kemiat kohdallaan kun nuoleskella muiden ihmisten edessä.
Se on ällöttävää!
Kröhöm. Rakkauden näyttäminen toiselle (niinkuin otsikossa sanottiin) on PALJON muutakin kuin nuoleskelua..

Se on ällöttävää!
No en mäkään pussaile, mutta hellyyttä voi mun mielestä osoittaa muutenkin! Eikä tämä ap:n kysymys käsittääkseni ollut rajattu pussailuun...Siis mä esim. istun mieheni syliin ja halailen muittenkin aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja taimi:
Se on ällöttävää!
No en mäkään pussaile, mutta hellyyttä voi mun mielestä osoittaa muutenkin! Eikä tämä ap:n kysymys käsittääkseni ollut rajattu pussailuun...Siis mä esim. istun mieheni syliin ja halailen muittenkin aikana.
Toikin on minusta aika esittämistä.
Katsokaapa joskus pareja jotka olleet ikuisuuksia yhdessä. Huomaattee heti eron, keillä menee huonosti ja keillä on edelleen virtaa välillä vaikkä näennäisesti käyttäytyvätkin samoin.
Kyllä mekin suukot vaihdetaan kun erotaan (vaikka puoleksi päiväksi), mutta en koe mitenkään tarpeelliseksi mennä miehen syliin röhnöttämään... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja taimi:
Se on ällöttävää!
Toikin on minusta aika esittämistä.
Katsokaapa joskus pareja jotka olleet ikuisuuksia yhdessä. Huomaattee heti eron, keillä menee huonosti ja keillä on edelleen virtaa välillä vaikkä näennäisesti käyttäytyvätkin samoin.
Kyllä mekin suukot vaihdetaan kun erotaan (vaikka puoleksi päiväksi), mutta en koe mitenkään tarpeelliseksi mennä miehen syliin röhnöttämään... :whistle:
Selvä, sulle on esittämistä toisten normaali yhdessäoleminen... :whistle: Mulle on esittämistä se jos muiden aikana käyttäydytään ihan eri tavalla kuin muuten. Kukin tyylillään!

Yhteistyössä