näytätkö ikäiseltäsi?

  • Viestiketjun aloittaja sabrina
  • Ensimmäinen viesti
Kokemusteni mukaan en näytä ikäiseltäni viimeksi työkeikalla eräs joka ei mua tuntenut veikkasi iäkseni 25 :LOL: no se oli kyllä ihan huippuarvaus sillä olen 34v neljän lapsen äiti, joten hänen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun hän kuuli että meni hiukan arvaus pieleen:D
Milloinkohan mä sitten alan näyttää ikäiseltäni..toivottavasti se ei tapahdu yhdessä yössä
:whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sabrina:
minä näytän :)
Joidenkin mielestä näytän, ehkä vähän useammin en näytä. Omasta mielestä käännekohta tuli 32n jälkeen jolloin aloin näyttää ikäiseltäni. 27-vuotiaana olin tekemisissä työn kautta monen 18-vuotiaan kanssa ja useimmat luulivat että olin samanikäinen. Teiniäidiksi luultiin todella usein vielä 29-vuotiaana. Sittemmin tuo ikä on saavuttanut minut ja kai tässä saa pian virallisesti olla keski-ikäinen ;).
Olen pienikokoinen, hoikka ja aiemmin lapsenkasvoinenkin.
 
Kuulema vanhemmalta :eek:

Tuolla harjoittelussa ovat ihan ihmeissään kun en olekaan se lähes kolmekymppinen vaan ikää on "vasta " se 21. En tiedä onko ulkonäöllisesti tuohon ikään perusteita, mutta olen useamminkin kuullut, että en vaikuta puheiltani ym. ikäiseltäni vaan vanhemmalta..

Sekavasti selitetty =)
 
Tilanteesta (ja pukeutumisesta) riippuen välillä näytän, välillä en.

Tänään viimeksi kuulin näyttäväni "liian nuorelta kolmen lapsen äidiksi" ja "aika nuorelta opiskelemaan aikuislinjalla", lisäksi bensa-asemalla saattoi katseista päätellä, että näytän myös liian nuorelta ajamaan autoani, joka niiden kolmen lapsen mahtumista ajatellen on hankittu.

Lopputulos: En ainakaan näytä paljon ikäistäni vanhemmalta, ja näytän sitten nuoremmalta tai ikäiseltäni, olen joka tapauksessa liian nuori.
En enää niin jaksa stressata asiasta, ajatelkoon muut, mitä tykkäävät.
 

Yhteistyössä