NÄETKÖ TÄSSÄ testissä vaaleenpunasen haamun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pullanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin ja tässähän ei nyt kyse ole siitä että toivoisen /kuumeilen olevani raskaana ja siksi kuvittelisin jotain haamuja ......mulla on iso leikkauskin tulossa ja siksi olis aika järkytys .Tämän vuoksi haluan myös pikasesti selvyyden asiaan.Tietenkin jos näin olis ,niin ihmisen alun pitäisin sisälläni kasvamassa,enkä miettiskään mitään muuta vaihtoehtoa;)

Pullanen, ei sitä tarvi olla vauvakuumeissaan että tulee roskishaamuja :whistle: Niitä voi siltikin tulla, kun ovat ensinnäkin niin herkkiä ja normistikin on sitä testattavaa hormonia jonkin verran naiskehossa. Ja sitten jotenkin ilmeisesti se ns. viivakohta voi näyttää värillisiä roskishaamuja, jotenkin se virtsa kuivuessaan siihen kertyy..en muista tarkasti tuota, mutta ainakin näin oli ystävälläni jossakin liuskatestissä ihan ohjeissa lukenut.

Tosiaan nuo liuskat on niin monitulkinnallisia, että kannattaa ostaa vähän kalliimpi selvä testi. Kuhan kattoo tarkasti sen, että mitä siinä luvataan, ettei testaa sitten liian aikaisin vaikkapa. Voihan se olla, että siellä karkulainen on, niin onhan se hyvä tietää kun kerta leikkaukseen jonotat.

Selvennetääs vielä että kaikkiin noihin testeihin tuli hailakka haamu jo testiajan sisällä, myös tuohon ensimmäiseen. Viiva vaan sitten vahvistui kun testi kuivui. No miun tapauksessa nuo kaikki tosiaan oli viivanpaikkoja, vaikka kaikissa oli miusta väriäkin. Nyt siis kp 1/28-30.

niin tai kemiallinen raskaus...ANGEL EYES..

mä en usko kyllä oikeestaan että on olemassa mitään roskisplussia tai "vääriä" haamuja ,vaan kyse on aina HIPASUSTA eli kemiallisesta raskaudesta .,jos sellaisen saa mutta menkat alkaakin.

Pullanen osuit juuri asian ytimeen, hipaisu on luultavimmin ainakin ollut!!! :wave: ..jos vuotoa ei kuulu, testaa uudemman kerran..malta vaikka parisen päivää odotella, hcg-tuplaantuu joka toinen päivä-ainakin alussa.. ja aamuvirtsa se paras!!:)

Toivon siulle oikein hyvää jatkoa!!=)

Alkuperäinen kirjoittaja Pullanen:

mä en usko kyllä oikeestaan että on olemassa mitään roskisplussia tai "vääriä" haamuja ,vaan kyse on aina HIPASUSTA eli kemiallisesta raskaudesta .,jos sellaisen saa mutta menkat alkaakin.
Se voi olla, yleensä kun nuo menkat alkaa aina etuajassa. Toivottavasti siun viivat asettuu parhain päin ja saat ainakin selvyyden asiaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pullanen:

On olemassa.

Mä olen tenhyt positiivisen testin mutta vauvaa ei näkynyt. Eikä näkynyt kuukautisiakaan liki vuoteen, joten ei voinut olla kemiallinen. Verikokein varmistettiin että en ollut raskaana vaikka kotitesti (apteekin oma) mutta näyttikin.

Eiköhän niitä roskisplussia voi olla, jos kerta valmistajakin niistä varoittaa? Ainakin tässä tuttavani liuskatestien mukana olleissa ohjeissa oli tosi selkeesti sanottu, että testiajan ulkopuolella testitulos epäluotettava. Ja oli selvennetty syytkin. Kyllähän ne katsos testailee siellä omissa tutkimuksissaan nuo ja tietävät ne ongelmat. Siksi niitä ei sais tulkita testiajan jälkeen enää.

Sitten on eri asia, jos tulee plussa testiin testiajalla oikein tehtyyn testiin, joka ei ole mitenkään epäkunnossa. Sitten itse uskon, että kiinnittyminen on tapahtunut ainakin hetkeksi.

Tänään testaan jos testit on tullut postissa. Eilen illalla palelin niin törkeesti vaikka mies oli lämmittänyt leivinuunin ja takan ja sisällä oli lämpötila ihan hirmukorkee :o Piti hakee kaksi peittoa ja viltti päälle ja siltikin tärisin .Nyt sitten tuntuu kuin menkat alkaisi ihan just ,mut sitten ei kuitenkaan...

Yhteistyössä