Närästys RV 14 alkaen voiko ola tyttö ?/ löysin Gaviscon lääkettä

Hei kaikille!

Odotan toista lasta (esikoinen tyttö 6 v.) tässä toisessa raskaudessa on närästänyt jo tuosta rv 14 asti. Syön tai olen syömättä. Nyt on menossa rv 20 ja närästys vaan pahenee. Onneksi löysin apteekista todella hyvänmakuista lääkettä nimellä Gaviscon. Ekassa raskaudessa söin Rennietä, mutta nyt Rennie maistuu niin pahalle, että melkein oksensin.
Muistelisin, että se on merkki jälleenn tyttövauvasta. Kertokaa kokemuksianne olenko väärässä ?

Kävimme rakenneultrassa, mutta mieheni ei halunut tietää vauvan sukupuolta.Minua hiukan harmittaa, mutta isukki sanoi, että hän haluaa säilyttää jännityksen synnytys saliin.

Muuten olen syönyt paljon hedelmiä ja appelsiini mehua kuluu paljon. Kaikki kirpeä ja hapan maistuu hyvälle. Jos ei tarvitsisi tehdä ruokaa perheelle söisin pelkästään keittoja kun tuota lihaa ei oikein tee mieli.

ekaa odottaessa närästi alusta saakka, poika syntyi.
nyt ei vieläkään närästä, rv 27 menossa, taas poikaa veikattiin ultrassa.

mut sit tosta Gavisconista, saako sitä syödä raskausaikana?

Alkuperäinen kirjoittaja TUTUS:
Muuten olen syönyt paljon hedelmiä ja appelsiini mehua kuluu paljon. Kaikki kirpeä ja hapan maistuu hyvälle. Jos ei tarvitsisi tehdä ruokaa perheelle söisin pelkästään keittoja kun tuota lihaa ei oikein tee mieli.

Eikös nää juuri lisää närästystä?? :wave: :whistle:

Ja sukupuoleen liittyvään ei juuri ole kokemusta...samalla tavalla on minua joka kerta närästänyt... :whistle: En usko sillä olevan vaikutusta...

Alkuperäinen kirjoittaja bellona:
Mulle ainakin tarjottiin tuota Gavisconia apteekista kun joskus ihan raskauden alkuvaiheessa tarvitsin, kävivät vielä tarkistamassa että varmasti sopii raskaana olevillekin.
hyvä tietää, kun kyl mä uskon et se närästys vielä tulee.. en kans välitä renniestä.

ja ap, musta noi hedelmät kans just närästää!!

no mulla kyllä närästi tyttöä odottaessa ja PALJON ja nyt poikaa odottaessa ei paljon ollenkaan. mutta en kyllä usko että se siihen liittyy.

joku tuttu sanoi että jos närästää paljon, vauvalla on paksu tukka. meidän neidillä oli paksu takatukka vaan :LOL:

Gavisconia mä otin itsekin tuota ekaa odottaessa...Mutta että hyvänmakuista?! Musta se oli kamalaa. Pelkkä maito oli kanssa ihan tehokasta. En muista kuinka alussa närästys alkoi. Tuuhea hiuksinen poika sieltä silloin syntyi.

pinja79
saa käyttää gavisconia, äitipolilta sitä suositellaan! ja sitä saa jos on osastolla... ekasta närästi alusta asti ja oli poika nyt on närästys alkanu vasta rv 30 ja ei ole tietoa kumpi on itse veikkaan poikaa...

närästänyt on ja pahasti molemmissa raskauksissa.tyttö oli eka ja tämä toinen on myös tytöksi veikattu.
kaveri odottaa tällä hetkellä poikaa ja närästys on hirveä eli en usko tuohon sukupuolijuttuun :D

Rennie ja Gaviscon on turvallisa lääkkeitä.

itsellä oireet pahenee hiilihappojuomista,hedelmistä,maitotuotteista,suklaasta ja kahviosta...

Mulla kaikissa raskauksissa närästys alkanut heti raskauden alusta lähtien ja kestänyt koko raskauden ajan. Lapset ovat tyttö ja poika eli mun kohdalla ei kyllä syntyvän lapsen sukupuolella ole mitään merkitystä ollut. Ja nyt odotan kolmatta ja on närästänyt jo alusta alkaen.. Rennietä olen aina käyttänyt, sitä minulle on suositeltu ja nythän siihen on tullut uusi maku, lakritsi, se maistuu ihan hyvältä! :D

Yhteistyössä