närästyksestä..

Onko mitään apua järkyttävään närästykseen?
Tuntuu ettei renniet auta, ja ostin myös gavisconea ja tuntuu ettei sekään auta..Eikä helpota että pitäisi syödä ruisleipää päivittäin :hug:
Onko kellään mitään kotikonsteja tähän vaivaan?

Sitten vielä että onko mitään allergia lääkkeitä mitä saisi syödä?
Aika monilla varmaan keväällä tämä sama vaiva ja kun ei saa mitää ottaa.. :snotty:

toi on ihan hirveetä, mulla oli molemmilla kerroilla kun ootin meijän poikia ni ihan kamala närästys ja mäkin koitin vaikka mitä. apua ei mulla ollut kyllä mistään.
:hug: toivottavasti löydät avun jostain
nyt ootan meijän kolmatta ja toivon ettei tuu taas se närästys :x

täytyy varmaan koittaa välttää rasvasia ruokia, mulle kun maistuu kebu ja pitsa :p

neitiperho
Mulla ei myöskään tuo Rennie ole oikein auttanut sitten alkuraskauden enää mitään. Vaihdoin myös tuohon Gavisconeen ja se tabletti muotona on ollut aika hyvä. Eihän se aina tosin auta mutta paras tähän astisista silti.
Aika usein ruisleipä, kaurapuuro ja tyhjään mahaan jogurtti on olleet sellaisia ainakin mulla mitkä närästää. Tosin välillä sitten taas ei ole mitään väliä mitä syöt kun vaan närästää. Eipä tuohon tosiaan keksi siis valitettavasti oikein mitään kotikonstia, ainakaan mikään ei ole auttanut. Muutaman tyynyn voimin yritän aina nukkua, että pää aina koholla (ehkä pieni apu) ja iltaisin yritän välttää syömistä ja yleensäkin ähkyksi syömisiä. Tosin ei sekään aina helppoa ole kun nälkä mulla ainakin vaan vaivaa :ashamed:

En siis oikein muuta osaa sanoa kuin yritetään jaksaa. Älä pidä päätä alaspäin :D

Neitiperho+Iines rv 24

Tyynyjä mäkin olen lisännyt sänkyyn aika reippasti. Mut niistä pitää tehdä sellainen keko selän taakse, ei riitä et pelkkä pää on korkeammalla. Ja paras olisi jos voisi nostaa, esim. kirjoilla, sängynpäätä vähän ylemmäs.

snodgrass
Siitä allergiasta, en nyt ole ihan satavarma, mutta esikkoa odottaessa sanottiin et sellaista missä on cetiriziniä saa syödä. Ite oon nyt ottanut heinixiä muutaman kerran. Syksyllä myös kaveri joka kärsii allergioista ja oli raskaana, sai syödä juurikin cetirizin-pohjaista antihistamiinia.

Setiritsiini on sallittua, aivan kuten snodgrass jo sanoikin. Kauppanimenä ainakin Zyrtec ja Heinix. Monet paikallishoidot ovat myös sallittuja, niistä saa tarkempaa tietoa lääkäriltä tai apteekista.

Yhteistyössä