Närästää, mikä avuksi?

Mä oksentelen ja voin pahoin edelleen (vaikka olen jo puolessa välissä), joten nyt ei mitkään pahanmakuiset litkut tule kyseeseen...koska ykään ne pois :D

Mullakin tämä alkoi 2 päivää ennen plussaa...se oli ensimmäisiä oireita, josta osasin raskautta epäillä. Koskaan muulloin, kun raskaana, ei ole närästänyt.
 
"Lissu"
Mä myös kuopusta odottaessani oksensin joka päivä synnytykseen asti närästyksen vuoksi, kun vatsahapot nousi suuhun jatkuvasti.

Piimä auttaa. :D Ei pitkäksi aikaa mutta hetkeksi, ja nopeasti. Ei ainakaan ole vauvalle pahaksi, ja on helppo oksennettavakin. :D
 
"Vieras"
Voi luoja, muistan tuon vaiva. Jos pullanpalasen söi, niin se nousi ylös tunteja syönnin jälkeen. Loppuihan se sitten synnytykseen.
Rennie ei auttanut. Gaviscon olisi auttanut, mutta maku sai laattaamaan. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan, saa apteekista reseptivapaasti. Mulle ainakaan lääkäri ei määrännyt mitään, käski kokeilemaan näitä reseptivapaita tuotteita.
 
"vieras"
Mä käytin vaan samariinia joskus, mut ei se kamalasti ainakaan tainnut auttaa. Paras tuohon vaivaan öisin oli jättityynyt, tuin itseni nukkumaan niin että ylävartalo oli reilusti pystymmässä kuin normaalissa makuuasennossa. Ei tarvinnut enää herätä siihen tunteeseen, että tukehtuu omaan oksennukseensa, vai mitä tavaraa sieltä nyt nousikaan :X Ihan järkyttävä vaiva, onneksi se helpottaa synnytyksen jälkeen eikä tarvii loppuelämää kärsiä :)
 

Yhteistyössä