näppylöitä uloimmissa häpyhuulissa...??

• Viestiketjun aloittaja kata
  • Ensimmäinen viesti
kata
Apua kaipailen,

Minulla oli puoli vuotta sitten uloimmissa häpyhuulissa (ensin toisessa, ja sitten myös toisessa) hieman finnejä isoampia näppylöitä, jotka eivät haavautuneet vaan arpeutuivat 2:ssa viikossa pois. Kutitti hieman, mutta ei muita vaivoja. Limakalvoille ei mitään oireita tullut. Sheivaan karvat aina pois, mutten usko että tuo johtuisi noin laajalti mistään karvatupen tulehduksistakaan, koska muulloin ei vastaavia ole ollut.

Lääkäri otti kokeet, joiden tulos selvisi, ei klamydiaa eikä tippuria. Lääkäri ei ilmeisesti herpestä epäillytkään, eikä kommentoinut testituloksia mitenkään.

Oireita ei ole joulun paikkeiden jälkeen tullut, joten "ehdotuksia" mistä moinen johtui?

Vastauksista kiittäen!!

eiköhän se tästä
Kävin viime viikolla gynellä ja mulla oli sellaisia patteja nekin arpeutui puhjettuaan, melkein kuin finnejä. Lääkäri sanoi niiden näyttävän tukkeutuneilta limarauhasilta laittoi reseptin sibicortia ja puhdistus Betadine liuoksella.

Jepu
Ihan sama! Pelkäsin herpestä, mutta gyne sanoi, että ne on ihan tavallisia ärtyneitä finnejä (vaikkei mun mielestä finneiltä todellakaan näyttäneet), hien ja kuumuuden aiheuttamia. Voivat tulehtua, joten kannattaa desinfioida.

Yhteistyössä