Näen vain irstaita unia hyväkroppaisista miehistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dvgr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dvgr

Vieras
Tilanne: mieheni on huomattavasti ylipainoinen. Ei vähän pullea, vaan hänen painoindeksinsä on 39,2 - melkein sairaalloinen ylipaino siis määrittelyjen mukaan. Hän on aina ollut iso, eikä se ole itseäni haitannut. Oma painoindeksini on 22. Seksistä en ole koskaan ollut oikein kiinnostunut, hoidan sen mieheni kanssa siististi ja nopeasti.

Nyt viiden vuoden liiton jälkeen olen alkanut jatkuvasti nähdä unia normaalikroppaisista miehistä ja seksistä heidän kanssaan. Melkein joka yö. Unet ovat todella kiihottavia, ja monesti jahtaankin unissani miehiä...

Noiden unien jälkeen olen alkanut unelmoida miehestä, joka sytyttäisi myös ulkoisesti. Mies tiedostaa lihavuutensa ja on omasta halustaan aloittanut dieetin about joka maanantai, tosin dieetti loppuu viimeistään maanantai-iltana.

Ehkäpä nyt olisi aika alkaa tsempata miestä? ;)

(Pahoittelut vuodatuksesta, ei tässä oikein mitään järkeä ollut. Kunhan kerroin.)

Mä oon kateellinen ihmisille, jotka näkevät seksiunia! Itse en näe koskaan seksiunia kenestäkään, ainakaan sillä tavoin, että aamulla muistaisin. Olen miettinyt, että onko mulla alitajunnassa jokin blokattu sektori...

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26285277:
Mä oon kateellinen ihmisille, jotka näkevät seksiunia!

Hehee... hanki säkin ylipainoinen mies. :)

Viime yönä kyllä harmitti, kun tuli herätys juuri kun olin saamassa. Mm höh.

Yhteistyössä