Näen koko ajan unia vauvoista :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Kamala vauvakuume vaivaa ;) Näin yhtenä yönä unta, että olin raskaana ja lopussa synnytin poikavauvan =) Eilisyönä näin sellaista unta, että sain hoitaa viikon lähes vastasyntynyttä tyttövauvaa :D Ihana uni kyllä oli! :heart:

Sit mä näin kyl kerran vähän ällöttävämpää vauvoihin liittyvää unta...sellasta et mun veli ja serkkutyttö (molemmat oli 14-vuotiaita) saivat yhteisen lapsen :x :D se oli ihan pimee uni! :D

Kukaties ihana unesi pian/joskus toteutuu.Unet on monestikin vähän sellaisia enteitä.Itse näin vastaavia unia enkä uskonut sellaisen koskaan toteutuvan koska se ei pitänyt olla(terveydellisistä syistä)mahdollista mutta nyt olen pienen ihanan pojan äiti !Onnea matkaan!

Vauvaunet on ihania =) Näen niitä itsekin vähän väliä. Tyttö syntyy joka kerta, mulle on muutamaan kertaan eri tavoin ennustettukin että saan 4 tytärtä :heart: Yksi on jo, saas nähdä pitääkö ennustukset paikkansa...

Vauvaonnea sinulle, sitten kun lasten aika on!
=)

Alkuperäinen kirjoittaja kuumetyttö:
Tulipas mieleen tytsi, en halua siis ilkeillä tai mitään :)Mutta jokatapauksessa, jos olisit raskaana niin haluaisitko lapsen pitää?

Joo, kyllä mä sen pitäisin ehdottomasti! :) :heart: Olisi lapsen isä kuvioissa tai ei. 16-vuotiaasta asti olen ajatellut, että jos vahinko kävisi niin en tekisi aborttia. n. 14-15-vuotiaana päätös olii ollut vaikeampi, mutta 16-18-vuotias on jo mielestäni niin vanha, etten edes harkitsisi aborttia...en tekisi sitä kuin tosi painavista syistä. Mutta vahinkoa ei onneksi pääse tapahtumaan, kun ei ole edes poikaystävää =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja kuumetyttö:
Tulipas mieleen tytsi, en halua siis ilkeillä tai mitään :)Mutta jokatapauksessa, jos olisit raskaana niin haluaisitko lapsen pitää?

Joo, kyllä mä sen pitäisin ehdottomasti! :) :heart: Olisi lapsen isä kuvioissa tai ei. 16-vuotiaasta asti olen ajatellut, että jos vahinko kävisi niin en tekisi aborttia. n. 14-15-vuotiaana päätös olii ollut vaikeampi, mutta 16-18-vuotias on jo mielestäni niin vanha, etten edes harkitsisi aborttia...en tekisi sitä kuin tosi painavista syistä. Mutta vahinkoa ei onneksi pääse tapahtumaan, kun ei ole edes poikaystävää =)

No hyvä sitten, itsekin viimeksi 15 vuotiaana ajattelin että jos vahinko käy niin vielä ei ole lapsen aika. Vauvakuumeilijana mua ahdistaa kaikkien turhat abortit vaikka ei varmaan saisi
:ashamed: Mä en kyllä ymmärrä miten jollain voi käydä "vahinko" kun meille yrittäneillä ei tärppää niin millään :(

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kamala vauvakuume vaivaa ;) Näin yhtenä yönä unta, että olin raskaana ja lopussa synnytin poikavauvan =) Eilisyönä näin sellaista unta, että sain hoitaa viikon lähes vastasyntynyttä tyttövauvaa :D Ihana uni kyllä oli! :heart:

Minä kun näen unta vauvoista tai odotan, nykyään syntyy aina uusi lapsenlapsenlapsi. Omani myös olen nähnyt unessa ja siksi purattanut yhden sterilisaation! Pakko oli antaa tilaisuus, yrittikin kaksi mutta yksi vain selvisi loppuun asti!

Yhteistyössä