Näemme harvoin ja mies suuttui juuri tapaamisten aikaan alkaneista menkoistani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harlekiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun miesystävää ei haittaa menkat, voidaan harrastaa seksiä silti. Tosin itse en halua mielellään ottaa suuseksiä vastaan kun vuodan kovasti. Seksi on kuukautisten aikaan liukasta ja kiihoittavaa, tosin vähän sotkuista ja pöpöaltista aikaa.

Kyllä miehen pitäisi ymmärtää, jos naisen kanssa on, että menkat kuuluu luonnollisesti elämään ja sillä hyvä.

Mun mies ei ikinä suostu harrasamaan seksiä jos mulla on menkat ja silloin usein panettaa, oon ehdottanut että mites ois esim. suihkussa niin EI. Kuulemma kammottaa ajatellakin et ois muna veressä :D No ei sit...

Tiedät vain yhden osapuolen kertomuksen asiasta. Turha yrittää antaa tuollaisia tuomioita, kun saa tietää vain vähän.

No mikäs tässä kohdassa on nyt epäselvää?

"Mies silti käyttäytyi aivan kuin se olisi minun vikani. Oli todella tympeä minua kohtaan ja ihan suoranaisesti kiukuttelikin siitä kun emme voineet normaalia seksiä harrastaa. Mies lähti aamulla ja minulle jäi harmistunut olo vaikka hän jo pyysikin anteeksi käytöstään."

Kahta kertaa en itse ainakaan ottaisi vastaan menkoista kiukuttelua. Harmittaa saa, mutta kiukutella ei.

Meillä kyllä harrastetaan seksiä silloin, kun molemminpuolinen tarve iskee. Usein juuri kuukautisten aikana. Ikinä ei ole tullut mitään tulehduksia, johtuneeko siitä että on kondomi ehkäisynä.

Itse kokisin pikkuisen ikävänä, jos olisin kaksi viikkoa ollut puutteessa, ja sitten mies kieltäytyisi seksistä kuukautisten aikana. Tulisi sellainen olo, etten kelpaa sellaisena kuin olen, että mies pitää minua jotenkin likaisena. Mutta minä näkisin asian niin, että aikuinen ihminen ei kiukuttele tuosta(kaan) asiasta.

No mikäs tässä kohdassa on nyt epäselvää?

"Mies silti käyttäytyi aivan kuin se olisi minun vikani. Oli todella tympeä minua kohtaan ja ihan suoranaisesti kiukuttelikin siitä kun emme voineet normaalia seksiä harrastaa. Mies lähti aamulla ja minulle jäi harmistunut olo vaikka hän jo pyysikin anteeksi käytöstään."

Kahta kertaa en itse ainakaan ottaisi vastaan menkoista kiukuttelua. Harmittaa saa, mutta kiukutella ei.
"kiukuttelu" on edelleen vain aloittajan näkemys asiasta, ja asiaan saattaa liittyä muutakin jota ei kertonut.

Pitää siis antaa rautalankaversio tästäkin:
epäselvää on edelleen tuon tilanteen miehen kertomus asiasta.

No jos mies on sitä anteeksikin pyydellyt, niin mun mielestä on aika selvää.

Mies siis näki naisen reaktion, ja nainenhan on usein hyvin herkällä tuulella menkkojen aikaan, niin on tietenkin kohteliasta pyytää anteeksi, vaikka todellinen syy siihen olisikin pieni.

Miten nyt vain näyttää siltä, että olet sotajalalla koko miessukupuolta vastaan, ja otat tuulta purjeisiisi kunhan vain jostain saisit..

Mies siis näki naisen reaktion, ja nainenhan on usein hyvin herkällä tuulella menkkojen aikaan, niin on tietenkin kohteliasta pyytää anteeksi, vaikka todellinen syy siihen olisikin pieni.

Miten nyt vain näyttää siltä, että olet sotajalalla koko miessukupuolta vastaan, ja otat tuulta purjeisiisi kunhan vain jostain saisit..

Ei ne menkat mihinkään mielialoihin vaikuta. mitä roskaa säkin hölmö olet uskonut.

Yhteistyössä