Näemme harvoin ja mies suuttui juuri tapaamisten aikaan alkaneista menkoistani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harlekiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harlekiini

Vieras
Mies on työnsä puolesta kaikki arkiviikot töissä eri paikkakunnalla emmekä aina viikonloppuisinkaan näe. Eilen oli pitkään suunniteltu tapaamisemme ja menkkani alkoivat samana päivänä. Tietysti olin pahoillani ja harmissani, mutta enhän minä sille mitään voi. Mies silti käyttäytyi aivan kuin se olisi minun vikani. Oli todella tympeä minua kohtaan ja ihan suoranaisesti kiukuttelikin siitä kun emme voineet normaalia seksiä harrastaa. Mies lähti aamulla ja minulle jäi harmistunut olo vaikka hän jo pyysikin anteeksi käytöstään.:(

Miten teillä ovat miehet käyttäytyneet ikävään aikaan alkavista menkoistanne?

Kyllähän se.. niin menee.. että jos mies on olettanut saavansa muttei saakkaan, niin varmasti on kärttyinen. Ei siis sinun menkoistasi vaan siitä, että ei saanut. Hän tietää käyttäytyvänsä typerästi muttei vaan voi sille mitään, koska .. no. Kyllähän te tiedätte ;)

[QUOTE="vippis";25107079]Kyllähän se.. niin menee.. että jos mies on olettanut saavansa muttei saakkaan, niin varmasti on kärttyinen. Ei siis sinun menkoistasi vaan siitä, että ei saanut. Hän tietää käyttäytyvänsä typerästi muttei vaan voi sille mitään, koska .. no. Kyllähän te tiedätte ;)[/QUOTE]

En tiedä. On lapsellista ja moukkamaista kiukutella kuin pikkukakara ja pahoittaa toisen mieli.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
[QUOTE="...";25107091]Mutta eihän kuukautiset estä muun seksin harrastamista kuin yhdynnän ja jotkut ovat yhdynnässä
kuukautisista huolimatta. Onhan teillä kädet ja suut? :)[/QUOTE]

Samanlainen tulehdusriski sen on käsien ja suun kanssakin.

Meillä on "etäsuhde" asumme eri paikkakunnilla ja näemme vain viikonloppuisin, eikä välttämättä ihan joka viikonloppu. Eipä ole mies koskaan kiukutellut tai muuten mieltään osoitellut mun menkoista, vaikka molempia harmittaa kun sattuvat just tapaamiseen. Innokkaita olemme sänkykammarin puolella molemmat ja mies nyt on kuitenkin vallan helppo saada tyytyväiseksi menkkojenkin aikana...itse siinä valitettavasti jää vähän vähemmälle....

[QUOTE="...";25107091]Mutta eihän kuukautiset estä muun seksin harrastamista kuin yhdynnän ja jotkut ovat yhdynnässä
kuukautisista huolimatta. Onhan teillä kädet ja suut? :)[/QUOTE]

Yritin ehdotella, mutta mies ei suostunut kun kuulemma minua kuitenkin ärsyttäisi kun en itse saisi mitään eikä auttanut vaikka miten yritin vakuutella, ettei niin ole. Muutenkin ukko oli ihan k otsassa koko illan. Tuli ihan sellainen olo, että olin miehen silmissä todella epämiellyttävä.

Olin käskenyt painumaan sinne mistä tulikin ja aivan sama vaikka pyytelisi anteeksi saisi jonkun aikaa pyydellä mitäs helvettiä sille voi jos pilu vuotaa se vuotaa saatana vois äijä ite vaihdella niiä tmapooneja ja sitte sä kitiset vieressä ku ei saa seksii ja miettii sen jälkeen kuinka vitun kivaa se on.

No sä oot sitten voitavas tehnyt tai ainakin yrittänyt...Jos kerran noin tympeällä päällä oli, niin ois kai sit jokatapauksessa vetänyt herneen nenään jostain muusta asiasta, jos tuota menkkahommaa ei ois ollut. Itteäpähän sit kärsi omasta käytöksestään...ja valitettavasti laittoi sutkin kärsimään...

No minä en ainakaan voi harrastaa seksiä menkkojen aikana. Mulla on niin runsas vuoto, että se todellakin haittaa, jopa ihan normaalielämääni (supertampooni ja side menee parissa tunnissa). Lisäksi olen oikeasti kipeä, niin mahasta kuin selästä.
Ja mies kehtaa kiukutella ettei saa. Voi jumalauta, pistäsin ulkoruokintaan mokoman hemmotellut itsekeskeisen pikku rääpäleen, jonka elämä pyörii munansa ympärillä.

Tuliko ne menkat siis jotenkin sattumalta nyt. Muutenhan olisit tietty varoitellut miestä etkö vain.

No noille asioille ei voi mitään. Mutta ymmärrän miestä jos häntä harmittaa, mutta en kyllä että alkaisi sanoa pahasti sen takia. Ja näppärä mies olisi kääntänyt asian niin että nythän kokeillaan sitten kaikkea muuta kuin yhdyntää.

Itse en vaivaudu edes asiaa erikseen mainostamaan. Jos mies ei sitä muuten huomaa ja ollaan alkamassa hommiin, mies yrittää ehkä koskeletta minua alempaa, niin sanon että ei nyt. Silloin se sen keksii mutta ollaan jo niin hommissa kuitenkin, ettei se enää karkuun lähde. En näe syytä miehen kiukutella tuollaisesta pikkuasiasta.

Viitaten Sapfon vastaukseen... Oliskohan se tyyppi jättänyt tulematta kokonaan jos olisi tiennyt menkoista etukäteen???

Minä sanon vaan että TYHMÄ TYYPPI!! Se äijä siis... Entä jos sulle olis tullu vaikka ripuli?? Olisko se suuttunu siitäki? Minun mielestä oman navan ympärillä pyörivä ihminen.

Saahan sellainen harmittaa jos jotain on odottanut ja ei saakkaan mutta ei siitä tarvii alkaa niskoja nakkelemaan ja kiukuttelemaan kuin lapsi. On vain tuumattava että noh, toisella kertaa sitten.

Vai eikö se uskonut että menkat on oikeasti jos se kuvitteli että huijaa vaan... vähän niinku "pääkipeä" :)

Joskus kyllä ihmettelen, millaisten pikkupoikien kanssa ihmiset tuntuvat seurustelevan. Esim. tuon "vippiksen" kommenti on ihan käsittämätön, jos nyt edes oli tosissaan. Toivottavasti ei.

Se on jumalauta aikuinen mies!? Aina ei saa sitä mitä haluaa.

Rakastamansa ihmisen loukkaaminen ja syyllistäminen jostain tuollaisesta on aivan käsittämätöntä.

En katselisi. Harmistua saa, mutta käyttäytyä pitää osata.

No meillä ei le tuollaista tilannetta, mutta jos menkat yllättää juuri kun mies haluaa seksiä...tottakai sitä harmittaa, mutta ymmärtää jos en halua. Joskus harrastetaan seksiä kuukautistenkin aikana, jos vuoto on vähäistä.

Aijaa, meillä on kyllä froteepyyhkeitä sitä varten, ettei lakanat mene likaisiksi, ja mitä tulehdusriskiin tulee, pesulla on molempien syytä käydä joka tapauksessa. Ainoastaan suuseksi minä saavana osapuolena on jätetty menkkojen takia väliin.

Naiselle tapahtuu jotain mille ei itse mitään voi, naisen ja miehen tarkoitus oli harrastaa seksiä joka nyt lykkääntyi luonnollisista syistä, nainen on pettynyt, mies on pettynyt ja suuttunut, naisella ehkä mahdollisesti kipeähkö olo tilastaan johtuen, mies on edelleen suuttunut, naisen tulisi tyydyttää miehen tarpeet keinolla millä hyvänsä ettei miehelle jäisi paha mieli
= keskenkasvuinen todella lapsellinen mies jonka tekisi hyvää laittaa naisenkin tarpeet ja tunteet välillä etusijalle omiensa sijaan.

Mulla ei ole ikinä menkat seksiä estäneet. Päinvastoin, ne vähentää menkkakipuja. Tietty vaatii erikoisjärjestelyjä, pyyhettä tai suihkutiloissa harrastusta. Puhtailla vehkeillä kun harrastaa, ei ole tulehdusvaaraa.

Mutta tuossa tuntuu ikävältä se, että mies haluaa ilmeisesti pelkkää seksiä naisestaan...

Meillä mies tietää kyllä, että koska mun menkat alkaa. Eivät ole alkuaikoja lukuunottamatta tullu hänelle yllätyksenä. Suihinotto ja anaaliseksi korvaa sit tavallisen seksin menkkojen aikana. Vaikka tavallista seksi kai nuokin on.

Vaikka harvojen tapaamisten pointti ei olisikaan pelkkä pano, on selvää että se on hyvin tärkeä osa. Ihmiselle on tärkeää saada myös seksuaalinen puoli tyydytettyä. Ei tiilitaloakaan pelkistä tiilistä voi rakentaa, tarvitaan myös sementtiä.
Valitettavaa, että palstan täyttävät milloin mistäkin kiukuttelevat höyrypäät, jotka eivät näe muuta kuin vikaa ihmisessä, jolla on luonnolliset tarpeet.

Vaikka harvojen tapaamisten pointti ei olisikaan pelkkä pano, on selvää että se on hyvin tärkeä osa. Ihmiselle on tärkeää saada myös seksuaalinen puoli tyydytettyä. Ei tiilitaloakaan pelkistä tiilistä voi rakentaa, tarvitaan myös sementtiä.
Valitettavaa, että palstan täyttävät milloin mistäkin kiukuttelevat höyrypäät, jotka eivät näe muuta kuin vikaa ihmisessä, jolla on luonnolliset tarpeet.

No eihän siitä ollut kysymys, vaan siitä, että mies käyttäytyi moukkamaisesti ja syyllistävästi naista kohtaan. Itse heittäisin tuollaisen ukon pihalle!

Yhteistyössä