Nälkä on niin kova, että miten sitä jaksaa olla tuonne puoleen päivään asti...

  • Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
laihiksella myös
No ei kai sitä mahaa täyteen mätetä missän vaiheessa... Siis kuten sen moni lihava ymmärtäää. Kyllä mulla ainakin on vähän nälkä, vaikka tunti sitten söin aamiaisen. Kun annoskoko on muuttunut radikaalisti, niin kestäähän sen vatsan tottua uuteen todellisuuteen! Ja kun olen aina syönyt terveellisesti (annoskoot ongelma), niin ei voi sanoa, että syö vaan terveellistä niin, että maha täyttyy! Mun maha täyttyisi tässä vaiheessa vasta kun on syönyt liikaa.

Nälkä on ihan ok tunne. Pidät vaan mielessä lounaalla sen, että syöt vain sen mitä oli tarkoituskin, ettet mätä silloinkaan. Pikkuhiljaa kroppa tottuu. Ei mullakaan ole tänään niin kova nälkä kuin oli viikko sitten.
 
vieras
Syö puuroa (leseistä, vedestä + vähän rasv. maitoa) ja sokeritonta mehukeittoa. Normaaliannos (2,5dl nestettä + 0,5dl ohralesettä + 2dl mehukeittoa) sisältää kaloreita alle 150, tarkkaa lukua en muista... Syömättömyydellä vaan kehität sellaisen nälän, että ahmit tuskissasi ihan mitä vaan. Ei oo terveellinen tapa laihduttaa tollainen, että panttaa ruokaa, ja ainakaan pysyviä tuloksia on vaikeaa noin saavuttaa.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:
Eli siis mä saan syödä puuroa?? vaikka mä olen dietillä missä ei saa syödä sokeria eikä valkoisia jauhoja..
No voihan sitä aamiaiseksi muutakin syödä kuin puuroa! Tee vaikka munakas, jos olet jonkin asteisella karppauslinjalla.
 
Laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:
Eli siis mä saan syödä puuroa?? vaikka mä olen dietillä missä ei saa syödä sokeria eikä valkoisia jauhoja..
No voihan sitä aamiaiseksi muutakin syödä kuin puuroa! Tee vaikka munakas, jos olet jonkin asteisella karppauslinjalla.
Eli siis ihan normaali munakas?? mutta eiks se ole liian rasvainen aamusta?
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:
Eli siis mä saan syödä puuroa?? vaikka mä olen dietillä missä ei saa syödä sokeria eikä valkoisia jauhoja..
No voihan sitä aamiaiseksi muutakin syödä kuin puuroa! Tee vaikka munakas, jos olet jonkin asteisella karppauslinjalla.
Eli siis ihan normaali munakas?? mutta eiks se ole liian rasvainen aamusta?
Eihän muna sisällä rasvaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:
Eli siis mä saan syödä puuroa?? vaikka mä olen dietillä missä ei saa syödä sokeria eikä valkoisia jauhoja..
Eihän puuro oo valkosista jauhoista. Eikä sokeria tartte ollenkaan. Mut syö hyvä ihminen tarpeeksi vaikka laihdutat. Kohtuu annoksia säännöllisesti. Nälkäkuurina menee varmasti pieleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja laihiksella myös:
Ei sillä nälkä pysy pois. Syö mieluummin jotain proteiinipitoista, esim. rahkaa (sokeritonta), keitettyjä munia, kasviksia.
Puhu itsestäs vaan, kyllä mulla ainakin toimii... Ja lesepuuro nimenomaan toimii mulla paremmin kuin hiutalepuuro. Siinä on kuituja hyvin, pitää näläntunnetta poissa ja on terveellistä.
 
vieras
Tuolla nälkäkuurilla et saa kuin lihakset lähtemään ja rasva jää elimistöön odottelemaan parempia aikoja, kroppa ei uskalla sitä luovuttaa kun ajat ovat huonot. Tasainen verensokeri, viisi kertaa päivässä pieni ateria ja paljon vettä ja liikuntaa. Esim. aamupalaksi rahkaa, maitoa ja marjoja tai munakasta tai vaikka proteiinipatukka ellei muuta ehdi syödä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja laihiksella myös:
Ei sillä nälkä pysy pois. Syö mieluummin jotain proteiinipitoista, esim. rahkaa (sokeritonta), keitettyjä munia, kasviksia.
Puhu itsestäs vaan, kyllä mulla ainakin toimii... Ja lesepuuro nimenomaan toimii mulla paremmin kuin hiutalepuuro. Siinä on kuituja hyvin, pitää näläntunnetta poissa ja on terveellistä.
Puuro toimii mullakin. Esim ruispuuro tai 4viljanpuuro pitää nälkää pois. Tahi lesepuuro.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:
Olen siis dietillä, missä ei käytetä ollenkaan sokeria eikä valkoisia jauhoja....
Mahdollisimman paljon vettä, ei mehuja,ei limuja..
Kuulostaa helevetin epäterveelliseltä, jos ei vaikkapa tuoremehua voi juoda. Syö ruisleipää, maustamatonta jugurttia marjojen tai hedelmien kera. Tai sitä puuroa.
 
Ok. :) Mutta kuten muutkin jo sanoi,kannattaa syödä pieniä aterioita pienin väliajoin.Pitkät ruokailuvälit aiheuttavat just sitä,että sitten ruoalla ahmii niinkuin ei olis ennen ruokaa nähnyt,kun on niin nälkä.Ja munakas ei kovin rasvainen ole - Loraus vettä,2 munaa,ripaus suolaa,mustapippuria ja valkopippuria.
 
laihistelija
saakos siinä sun dietissä syyä hedelmiä? ite lasken painonvartijoitten pisteitä ja appelsiineilla saa nälkää hyvin pois. tosin itse syön aina aamupalan mut päivällä jos kauhee nälkä ni appelsiini tai pari kun syö ni johan "täyttää"...ja ei mene pisteitäkään yhtään...
 

Yhteistyössä