näkyiskö raskaus jo rv 3+3 tai 3+4?

• Viestiketjun aloittaja tt
  • Ensimmäinen viesti
tt
lisään vielä, ettei mulla oo käryäkään mun kierron pituudesta, mutta olen 97% varma että bongasin ovulaation 10/11.2. sain plussan ovistestiin (huippu meni kyllä nopeesti ohi) sekä kivut oli senmukaiset.
tää on eka kierto pillereidenjälkeen. toki nää mun tuntemukset mitä on, voi olla oireita että kuukautisetkin alkaa. piinaavaa odottaa.

tt
testasitko jollain tosi herkälä testillä?
kun noissa tavallisissa on kai korkeempi ja ne suositellaan käyttää vasta kun menkat ois pitäny alkaa. kun taas predictorin herkin näyttää jo arvon 11,5 muistaakseni. eli n.4 päivää ennen menkkojen odotettua alkua. mulla niiden pitäs siis alkaa 24 tai 25.2

tt
mulla on kaapissa venaamassa predictorin testi. se ihan tavallinen,ei herkkä. mutta ostin juuri netistä herkkiä testejä jotka tulee ehkä huomenna. oon testifriikki =D ihankun tuo testien valmiiksi haaliminen jotenkin kasvattas mahdollisuutta olla raskaana. jos ne mun testit tulee huomenna ni kai mä uskalla sellasella testata. ne on tosi herkkiä.

"Hmm"
mulla on kaapissa venaamassa predictorin testi. se ihan tavallinen,ei herkkä. mutta ostin juuri netistä herkkiä testejä jotka tulee ehkä huomenna. oon testifriikki =D ihankun tuo testien valmiiksi haaliminen jotenkin kasvattas mahdollisuutta olla raskaana. jos ne mun testit tulee huomenna ni kai mä uskalla sellasella testata. ne on tosi herkkiä.
Peukkuja testailuun! :)

tt
jus tuon varhaisen keskenmenontakia en haluis testailla liian aikasin. mutta kun tuo odottaminen on niin hankalaa =D
toi testi kaapissa huutaa mun nimee,mutta siten kyllä tuhlaa kun näyttäs negatiivista. teen sen vasta sitten parinpäiväpäästä jos se herkkä näyttää positiivista huomenna tai ylihuomenna.

Yhteistyössä