Näkijä palstalla, saa kysyä

  • Viestiketjun aloittaja Näkijä
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mikä/kuka määrittelee sinut näkijäksi? Satunnaisia, kertaluonteisia etiäisiä vaiko tarkempaa tulevaisuuden näkemistä.

Mä kyllä oikeasti uskon, että meitä ohjaa joku korkeampi voima ja on olemassa ihmisiä, jotka voivat asioita "nähdäkin".

Saanko mä kysyä mitä mulle kuuluu?
Mie miellän etiäiset pikkasen erilaisemmaksi kuin sie. Teillä etelän tapauksilla on ihan omituiset käsitykset etiäisistä.

Emmie tiiä mitä sulle kuuluu, mutta haluatko itse kertoa kuulumisesi?
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Herrapieksut teiän kaa, ku sanoinhan jo alotuksessa, että älkää kysykö mitä teille kuuluu. Emmie vastaa, höpsistä.
Et sä niin sanonut. Sä kirjoitit ettei saa kysyä mitä sulle kuuluu...

Mäkin siis kysyin mitä MULLE kuuluu *wirn*

 
Painavin sydämin kuumeileva.
Oletko pohjoisen naisia? Anoppini on lapin seudulta kotoisin ja hänellä on kirkkaan oranssi tukka. On myös kiinnostunut etiäisistä ynnä muista.. Mitä kerrottavaa sinulla on hänestä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Painavin sydämin kuumeileva.:
Ura vai lapsi, kumpaa lähden tavoittelemaan?

Teenkö oikean ratkaisun?
Sie jo tiiät ittekki, älä multa kysy. Tee mitä teet ja elä ja ole onnellinen sen mukaan.
Tässä elämässä olet vain itsellesi velkaa, et kenellekään muulle.
Älä elä toisten takia, tai toisten ehdoilla vaan elä itsellesi ja itsesi ehdoilla.
Viime hetkellä sinä teet tiliä itsesi kanssa, et minun etkä lapsiesi tai miehesi tai esimiehesi.
Elä niin että olet onnellinen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Herrapieksut teiän kaa, ku sanoinhan jo alotuksessa, että älkää kysykö mitä teille kuuluu. Emmie vastaa, höpsistä.
Et sä niin sanonut. Sä kirjoitit ettei saa kysyä mitä sulle kuuluu...

Mäkin siis kysyin mitä MULLE kuuluu *wirn*
Elä väännä kun emmiekään :D
Mie tiiän mitä mulle kuuluu, mutta se ettet sie tiiä mitä sulle kuuluu on musta hieman hämmentävää.
Mutta kerros ny ihmoisessa, mitä sulle kuuluu tai voisi kuulua tai mitä haluaisit että kuuluu :D
 
Painavin sydämin kuumeileva.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Painavin sydämin kuumeileva.:
Ura vai lapsi, kumpaa lähden tavoittelemaan?

Teenkö oikean ratkaisun?
Sie jo tiiät ittekki, älä multa kysy. Tee mitä teet ja elä ja ole onnellinen sen mukaan.
Tässä elämässä olet vain itsellesi velkaa, et kenellekään muulle.
Älä elä toisten takia, tai toisten ehdoilla vaan elä itsellesi ja itsesi ehdoilla.
Viime hetkellä sinä teet tiliä itsesi kanssa, et minun etkä lapsiesi tai miehesi tai esimiehesi.
Elä niin että olet onnellinen.
Niinpä niin :/ Tiesin että vastaus olisi tällainen :D

Voi kun joskus pääsisi helpoimman kautta ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Painavin sydämin kuumeileva.:
Oletko pohjoisen naisia? Anoppini on lapin seudulta kotoisin ja hänellä on kirkkaan oranssi tukka. On myös kiinnostunut etiäisistä ynnä muista.. Mitä kerrottavaa sinulla on hänestä?
Juu, pohjoisestahan mie :D
Onko anopillasi ihan aitoa toi oranssi tukassaan?
 
Painavin sydämin kuumeileva.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Painavin sydämin kuumeileva.:
Oletko pohjoisen naisia? Anoppini on lapin seudulta kotoisin ja hänellä on kirkkaan oranssi tukka. On myös kiinnostunut etiäisistä ynnä muista.. Mitä kerrottavaa sinulla on hänestä?
Juu, pohjoisestahan mie :D
Onko anopillasi ihan aitoa toi oranssi tukassaan?
Porkkanan värinen on vieläkin vaikkei mikään nuori nainen olekaan :) Kuulemma nuorempana ollut vielä hurjempi väri, vaikka vaikea uskoa :D Ja ihan oma siis. Kiinnostaisi kovasti mitä se tarkoittaa :)

Oma suku keskempää suomea, mutta isoäidilläni on jonkinlaisia näkijän piirteitä (unia, yrttejä).. Kiinnostaisi vain ihan periytymismielessä nuo näkijäjututkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mikä minua väsyttää?
:attn: |O
Suosi väreissä lämmintä. Kirkas keltainen sulle passais vallankin mainiosti.
Sitte jos ylivoimaisesti väsyttää, pitää mennä lääkäriin.
Ei uskoa tällaisia poppatohtoreita ;)
=) Kiitos rehellisestä vastauksesta. Keltainen tuntuu hyvin vieraalta. Miksi sitä kannttaisi suosia? :saint:
 

Yhteistyössä