rva.x
laihdut kyllä mutta et ihan niihin mittoihin mihin haluaisitAlkuperäinen kirjoittaja hyväharmaana:laihdunko ikinä vanhoihin mittoihini?
laihdut kyllä mutta et ihan niihin mittoihin mihin haluaisitAlkuperäinen kirjoittaja hyväharmaana:laihdunko ikinä vanhoihin mittoihini?
Nostan tätä kun jäi mietityttämään... Voisitko vastata? Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja hmkm:Peloissaan? Miksi? Kiitos vastauksesta! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:he ovat vain vähän peloissaan.Alkuperäinen kirjoittaja hmkm:Alkaako meidän lapset koskaan nukkua kunnolla? Tähän liittyen: mikä heitä vaivaa öisin?
löydät sen joka on ihan täydellinen sinulleAlkuperäinen kirjoittaja Zaira:Tuleeko terveydentilassani vakavia muutoksia?Löydänkö hyvän miehen?
yhden näkisin 2011Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Saanko vielä lisää lapsia, ja milloin?
jatkatte yhdessäAlkuperäinen kirjoittaja mie:miten mieheni ja minun käy?
ei jatku mutta löytää pian uutta työtäAlkuperäinen kirjoittaja paalina:Jatkuuko miehellä työt?
hänellä on ristiriitaisia tunteita. älä luota kaikissa asioissa häneenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä ystävänä pitämäni henkilö tuntee minua kohtaan?
kyllä ja vähän ylikinAlkuperäinen kirjoittaja Glow:pysyykö vauva mahassa laskettuun aikaan asti?
löydät oppisopimus paikan missä viihdyt ja jäät sinne vielä pitkäksikin aikaaAlkuperäinen kirjoittaja äitiliini:Entäs minun tulevaisuus.. Koulu..?
pikkuveli näyttäisi tulevan mutta jotain hankaluuksia siinä on lopulta kaikki kyllä hyvin sujuuAlkuperäinen kirjoittaja Tupasvilla:Haluaisin kysyä, että millaisena näet ensi vuotemme? Saammeko toisen nyyttimme? Tuleeko mitään ikävyyksiä eteen?
kaksiAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Hei!
Saammeko mieheni kanssa vielä lapsia? Kiitos =)
kylläAlkuperäinen kirjoittaja harmis:Parempi kuitenkin kertoa vai? (jos saa esittää vielä toisen kysymyksen?)Alkuperäinen kirjoittaja rva.x:teille tulee pieni tauko mutta lopulta mies antaa anteeksi ja jatkatte loppuun asti yhdessäAlkuperäinen kirjoittaja harmis:Jatketaanko me yhdessä, jos kerron miehelle totuuden?